Off Week günleri

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve emrahslv tarafından 12 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emrahslv
    Offline

    emrahslv Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    istanbul
    Arkadaşlar 1 yıldır yapıyorum bu sporu ve hiç ara vermedim ve vucudum bitmiş gibi hissediyorum biraz araştırdım bi süre ara vermemi öneren videolar izledim fakat bu ara verme sürecinde nasıl beslenme yapmalıyım onu bilemiyorum günlük almam gereken protein miktarı normalde 180gr ama off günlerde nasıl bir yol izlemeliyim aynı devammı etsem düşürsemmi karbonhidratı kessemmi bi bilgisi olan varsa yorum yaparsanız sevinirim.
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    hayır kesmeyin hocam.en fazla 300kalori vs. gibi bir düşüş yapın totalde,belki ufaktan yağlanma olabilir idman yapmadıgınız icin diye,ona bile gerek olmayabilir hatta.beslenme kaliteniz aynen devam etsin.1 hafta kadar dinlenirsiniz,sonraki 1-2 hafta da çıtır hafif idmanlar yaparsınız kendinize gelirsiniz.o çöküntü hem vücudun hem sinir sisteminin yıpranmasından dolayı oluyor.bu yüzden özellikle ağır çalışıyorsanız deload haftaları yapmanız gerekli.
     
    kasmıodane? bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş