Off günlerinde Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mertoz9 tarafından 3 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mertoz9
    Offline

    mertoz9 Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Forum içerisinde buna benzer konular açılmış ama kendi sorumun cevabını o konularda bulamadım. Sadece spora gittiğim günlerde toz ve kreatin kullanıyorum. Onun dışında her gün beslenmem düzenli. Sabah yumurta öğlen yulaf ezmesi kahve sınırlı miktarda çerez elma muz nohut vs vs bunları her gün yiyorum ama off günlerinde acıkıyorum. Kilo vermem gerekiyor ama aç kalmam doğru mu bilmiyorum. Off günlerimde supplement yerine bir şey önerebilir misiniz ?

    Önceden tam buğday ekmeği, light kaşar ve Jambon salam ile sandviç yapıyordum ama bıraktım(kilo vermeme engel olacağını düşünerek). Tekrar ona mı başlamalıyım ya da başka bir şey önerebilir misiniz ? Yurtta kaldığım için bir şeyler pişirme imkanım yok dışarıdan alınabilecek ucuz şeyler olursa sevinirim.

    İyi sporlar herkese :)
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenileri:
    6.157
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Off günlerde aldığınız kh miktarını düşürebilirsiniz.
     
  3. Academy
    Offline

    Academy Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    kreatin alımını kesme kahvaltıdan sonra al 5 gr . protein tozuyla da bir ara öğün yapabilirsin
     
  4. mertoz9
    Offline

    mertoz9 Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    2 gündür kendimi zorluyorum da ara öğün olmadan off günleri de geçiyor. Zaten kilo da vermek istediğim için 1-2 saat aç kalmak protein kaybına neden olmaz bence. Önce o kadar yağı yakması lazım :D En son %22.2ydi :)
     

Sayfayı Paylaş