Off Günlerde Beslenme+Birkaç soru daha

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mert_yldz_ tarafından 31 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mert_yldz_
    Offline

    mert_yldz_ Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    Merhaba.Boy 173cm, kilo 61,5 yaş19.Geçen sene 6 ay bb yaptım daha sonra üniversite sınavına hazırlandığımdan dolayı bırakmak zorunda kaldım.Zayıf olmama rağmen 2,5 haftadır ramazanda yağlanma olduğundan l-carnitine kullanarak kardiyo yapıyorum.2,5 hafta önce 64kg ile başladım.Haftaya çarşamba yağ yakıcı bitiyor ve ağırlık çalışmalarına başlıyorum.Bu süreçte yağlanmamak için forumdaki tecrübeli kişilere birkaç soru sormak istiyorum.

    ---Bildiğimiz gibi ağırlık çalışması yapmazken alınan fazla kalori yağlanmaya sebep olur.1.ay programında gün aşırı her kas grubu 2 hareketle çalıştırıldığından ağrı olmuyor, ve ağrı olmassa gelişmede olmaz diye biliyorum.Alınan fazla kalori yağlanmaya sebep olur mu? (Saçma bir teoriyse aldırmayın:D )

    ---Off günlerde beslenme ne şekilde olmalı, gün içerisinde çok fazla aktiviten olmuyorsa?

    ---Hafta içi ağırlık çalışmalarıyla kas geliştirip, hafta sonu kardiyoyla kalori açığı yaratarak hem kaslanmak hep yağ atmak mümkün mü?

    ---Her ay kaç kalori arttırmalıyız?

    Not:Konuyu açmadan önce arama yaptım, tam olarak istediğim cevapları bulamadım.
     
    Son düzenleme: 31 Ağustos 2013
  2. mert_yldz_
    Offline

    mert_yldz_ Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    ++++++++++
     
  3. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Ben sana kendi yaptıklarımdan örnekler vereyim ;

    Öncelikle ağrı duymuyorsan yaptığın idmandan kilolarını arttırabilirsin :) Off günlerde proteini yine yüksek tutup karboyu biraz daha düşük seviyelerde yapabilirsin.

    Ağırlık çalışmalarından sonra da kardiyo yapabilirsin. Hafta sonu da güzel bir kardiyo programı ile yağ yakarsın.

    Kalori arttırmayı hiç araştırmadım. Kendime yeteni biliyorum ona göre besleniyorum.


    Bu şekilde yaparak hem yağ yaktım özellikle karın ve bel bölgemde gözle görülür olumlu gelişmeler oldu hem de hacim olarak büyüdüm.


    Yalnız idmandan sonra kardiyo yapacaksan koşu yapma tempolu yürüyüş yap max. 20 dakika.
     
  4. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Link :
    OFF Günlerde Supplment.. | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu

    Arama Kelimeleri : off

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş