O ayva göbeği gitmiyor

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve LaZ_ve_GaZ tarafından 24 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. LaZ_ve_GaZ
    Offline

    LaZ_ve_GaZ Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle uzun süre futbol oynadım evlenip futbolu bıraktıktan 1 bucuk yıl sonra çok olmasada göbek büyümeye başladı Ancak kilom hep aynıydı sadece 1-2 kilo düşer yada iner .

    Vücut geliştirmeye başlarken
    Boy: 1.83
    Kilo: 74.3
    Yağ: 13-9
    Vücut Kitle İndeksi:: 22.20
    Obezite derecesi: -1.39%
    Yağ Ağırlık KG: %10
    Bu ölçülerde başladım sadece o göbek çıkıntılıydı başka yerimde kilo ibaresi yoktur.

    2 aydır antreman programım aşağıdaki gibi

    Haftada 2 gün Salı Perşembe Spor Salonunda
    10 dakika koşu daha sonrasında ağırlıklara giriyorum .yaklaşık 50 dakika Özellikle mekik hareketleri ve karın kası geliştiren aletlere çokca girdim. Dambıllarla omuz ve göğüs çalışıyorum.

    Evde ise yaklaşık 20 dakika mekik hareketleri 10 dakika göğüs kası hareketleri 10 dakikada dambıl ile çalışıyorum.

    Beslenmeme ilk başlarda dikkat etmiyordum ancak son 1 aydı antreman olduğu günler sabahları7 gbi yumurta 3 tane 9 gibi yoğurt ve yulaf ezmesi 11 gibi 2 avuç kadar fındık 12 de antreman, idman sonrasında da tavuk ve pilav özellikle yiyorum.

    Sorum şu bu yaptıklarım göbeğe neden yetmiyor yada henüz erken mi kilom yok ama karnımı sıkmadan sabit bıraksam kimse spor yaptığıma inanmaz.Hemen çıkıyor . Sizce daha erken mi yada bir şeyi yanlış mı yapıyorum. ? Birde kilo almalımıyım kas oluşturmak için
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.200
    Beğenileri:
    3.255
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Odaklanman gereken şey, karnındaki, parmaklarınla tuttuğunda bir miktar eline gelen yağ kitlesi olmamalı. Tam tersine omuz başlarını, göğüslerini, kollarını geliştirecek, büyütecek şekilde çalışmalı ve yemelisin. Yağlanmaktan korkma. Belki bir miktar daha yağlanabilirsin ancak vücudunun üst bölgesi büyüdükçe üçgen bir görünüm kazanacaksın. Yeterli kütle kazandıktan sonra öğünlerini kısarak, çalışmana bir miktar cardio ekleyerek bahsettiğin yağlardan kurtulabilirsin.

    Ancak şimdi o bölgeye yoğunlaşman, zaten az olan kas kütleni de kaybetmenle sonuçlanabilir.
     
    Hamartin bunu beğendi.
  3. LaZ_ve_GaZ
    Offline

    LaZ_ve_GaZ Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim . Dediğiniz şekilde çalışmama yön vericem .
     

Sayfayı Paylaş