No Kız No Pain !

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve Neo tarafından 22 Mart 2006 başlatılmıştır.

  1. Neo
    Offline

    Neo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu danismanligi
    Yer:
    izmir
    No Kız No Pain

    nedir bu kızlardan çektiğimiz valla

    onlar olmadanda olmuyor

    napıcağımızı şaşırıyoruz

    ben bir süredir bi ilişki içinde değildim kafam çok rahat ama huzursuzda nedir bu ya :roll: :cry:
     
  2. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    no woman no cry gıbı bı sey bu.

    Yasın kac bılmıyorum ama kızlara ne kadar cok onem verır kendını ne kadar kasarsan o kadar zorlanırsın, umursamadıgın
    surece ısler hep daha kolay olur, ısın kotusu kızlar bır yolunu bulup kendılerını once umursatır sonrada darbeyı vururlar.
     
  3. Neo
    Offline

    Neo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu danismanligi
    Yer:
    izmir
    yaşım 21 aynen dediğingibi valla

    ilişki istemezsin kızlar seni bulur istersin tam ters darbe

    hayatta herşey böle zıtmı kaçan kovalanırmı? tecrübe isteyen şeyler

    bende o yok işte!!
     
  4. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    Valla ben boyle uzunsurelı bır macera yasadım, kız allahıcın cok guzeldı, ama bende yasımı almıs olmanın tecrubesıyle
    ve yedek olarak dusundugum ıcın hıc onemsemıyordum, kendımı zorlayıp ekstra bı ıncelık yapmıyordum ve sureklı
    alan taraftım, gel zaman gıt zaman bu kız once benı kendıne asık ettı,bırıncı sıraya yukseldı, ıyıce zayıflattı ve ben onu daha cok onemsedıkce de
    sankı eskı gunlerın ıntıkamını alırcasına tepeme cıktı ve en ıhtıyacım oldugu zaman tak dıye bıraktı.

    Bu tur durumlarda cıvı cıvıyı soker prensıbını devreye sokmak lazım, bır ask acısını en kolay hemen bulunan yenı bır ask
    yokeder.
     
  5. Neo
    Offline

    Neo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu danismanligi
    Yer:
    izmir
    çok iyi bir örnek gerçekten bu işler böle yürüyor

    2 sene önce yüzüne bile bakmadığım kız arkadaşım (bana aşıktı :D ) msn adresimi buldu beni kendine iyice yaklaştırdıktan sonra terketti zamanında ona hiç yüz vermemiştim ama sonradan bir güzelleşmiş bir güzelleşmiş :D olan oldu anlıyacağın kız tekmeyi vurdu son hamleyi yaptı ve intikamını aldı ama öyle gerçekçiydi ki sanki gerçek bi aşk yaşamıştık
     
  6. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Bob Marley'in şarkısını kastediyorsan bir düzeltmede bulunmak istiyorum :D Çünkü genelde yanlış bilinir. Şarkıyı dinlerseniz söylenişi "no woman, no cry", yani "hayır kadınım, hayır ağlama" gibi. Yani Bob Marley'in kadınlarla bir alıp veremediği yok. Şarkıdada adı geçen Trench Town'da(Kingston, Jameika) fakirlik içinde geçen hayatı onu depresyona sokmuş ve bu şarkıyı yazmasını sağlamıştır. Trench Town diye ayrı bir şarkısıda vardır.

    Konuya dönersekte bayanlar içinde tam tersi geçerlidir, o yüzden yapacak pek bir şey yok, düzen böyle ;)
     
  7. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    saol bende yanlıs bılıyordum, ogrenmıs oldum bu vesıleyle,gungecmesın kı burada yenı bı seyler ogrenmeyelım dostlar :p
     
  8. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    yaş ilerlerikce kadınlar konusunda daha şanslı oluyoruz arkadaşlar bu açık
    yani karşıcinsin hareketlerini ve dawranışlarını konuşmalarını neden sonuç ilişkilerini az cok bi kalıba oturtabiliyoruz

    bi süre sonra sen hiç bişey yapmasanda kadınlar sana geliyor çünkü türkiye şartlarında kadınlar kendilerine bi erkek
    bulmanın olası en iyi gelecek olduğunun farkına varıyorlar ve bilinç altlarında kendini bi erkegin kollarına atma içgüdüsüyle savaşıyorlar (ewlilik isteğinden bahsediyorum)

    bu durumdaki bi kadınla aynı yaşda olan bi erkekse o dönemde hayatını bi düzene oturtmuş muhtemelen çalışdığı için belli bi varlık seviyesine ve yaşam standartına ulaşmış oluyor yani hayatında bi kadın olmadanda gayet güzel kendini idare edebilicek ve kendine yetebilen bi durumda oluyor

    işte bunun farkında olup kendine kurulan ewlilik tuzaklarını kendiniz için kullanabilrsiniz
    bi süre sonra "ciddi bi ilişkim yok" ve "seni tanıdığıma memnun oldum" fawori sözleriniz olucak :D
     
  9. alp
    Offline

    alp Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Allah hepimize bir kalp vermiş..Herşeyi yapan bu kalp!hisseden ve ettirren..Bazen çok istediğim ve soylendiğim oluyor Allahım bu kalp ne için!!!ACI ICIN MI?cok acı cekıyorsunuz bır yerinizin kesilmesi gibi degil sizinde bildiginiz gibi..askın dna sını daha kimse çözemedi ve bu çozulmezde KIZLAR ıse herzaman matematikteki bilinmeyen X ve Y gibi olacaklardır unutmayın bunu..aşk çozulmez yaşanır..
     
  10. ofbeat
    Offline

    ofbeat Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Bocam bu ulusal yanlşlıga bir darbe basıyorum :) no woman no cry "kadın yok aglamak yok" anlamında degil aslında sarkının geneline bakarsak söz hayır kadın hayır aglama hani kadın aglama lütfen sil o göz yaşlarını :) gibi bişey ama neyse bizim işimize gelir

    No Woman Yes Huzur!
     
  11. JöNTürK
    Offline

    JöNTürK Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Tekirdağ
    Ya master yazdığın olayın aynısı benim başımdan geçti,güzel bi manitam vardı ama ben umursamıyordum çünkü oldumu birkaçtane oluo kız kızı cekio e tabi olmadımıda hiç olmuo neyse aynen masterın dediği gibi umrumda diil ama kız zamanla beni kendine aşık etmeyi başardı ve herşey cok güzel derken eski günlerin acısını almak için sanki tekmeyi yedik ondan sonrada istediğin kadar koş peşinden umrunda bile diil 1 senemi yedi kahretti beni sonra çook pişman oldum ama neye yarar :(
     
  12. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    sen bu sayfayı okudunmu acaba daha üye olalı 12 gün olmuş ve 105 mesaj atmışsın bu forumu birazda az okumana bağlanabilirmi.3-4 mesaj yukarı bakarsan göreceksin sarc4stic in bu konuya değindiğini..( mod arkadaslar kusura bakmayın bu aralar mesaj kirliliği çok oluyor uyarmak istedim )
     
  13. erguvan
    Offline

    erguvan Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    wallahi ben hiç aşık olmadım vede bana çok saçma gelio aşk sözüm meclisten dışarı arkadaşlar lütfen alınmayın dediklerime ben böle biriyim
     
  14. JöNTürK
    Offline

    JöNTürK Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Tekirdağ
    Erguvan,işallah birgün aşık olursunda görürsün o zamanda aşık olmadan yaşamak ne kadar saçmaymış onu anlarsın...
     
  15. erguvan
    Offline

    erguvan Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aslında bi denemk lazım bu aşkı ama güzel bi kız olursa samimi olursa neden olmasın abi senin bu cvbın üstüne beni kimse durduramaz ortada kız bırakmayacam :badgrin:
     
  16. jocoko
    Offline

    jocoko Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    turızm
    Yer:
    Antalya-merkez
    ya abilerim sevgili kardeşlerim bende ne yapıcamı bilmiyorum 5 senelik bi iliskiye son verdim kafam sürekli onda olmuyor o olmadan ya şimdide izmire gidicek üniye benimde askerlik geliyor eger böle bi durumunuz var ise siz kacın bırakın o kovalasın artık bu benim için cok gec kacan hep kovalanırmıs ya... bol saglıklı günler hepinize :cry: :cry: :cry:
     
  17. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    geçmiş olsun kardeş olur öle takma kafaya

    hem askerdeyken kız arkın olmaması büyük bi awantaj kafan rahat olur daha iyi
     
  18. tamiyatr
    Offline

    tamiyatr Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2006
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    ahhhhh ah

    ya birde bana sor çoook sevdiğim bir sevgilim vardı benı terk etmıştı.Şimdi başkası ile evlendim mutlumuyum HAYIR
     
  19. jocoko
    Offline

    jocoko Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    turızm
    Yer:
    Antalya-merkez
    allah razı olsun abilerim eminim askerde kafam rahat olur allah hepimize hayırlı kısmetler nasip etsinnnn :)
     
  20. beat me
    Offline

    beat me Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    ya benimde başımda öle bi dert war hayatımda hiçbi kıza aşık olmamıştım geçen hafta okullar açıldıya bi kız gördüm ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek kıza ilanı aşk yaptım kızın sevgilisi çıktı napacam bilmiom yardım ltfn çaresiz durumdayım
     

Sayfayı Paylaş