Nitrofull Super Mass 5.0 kg

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve painkila tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. painkila
    Offline

    painkila Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam bir spor salonuna yazıldım. Boyum ortalama 1.80 kilom 65 kg. Hoca zayıfsın dedi bir beslenme programı hazırladı. Ayrıca bu programda Nitrofull Supermass 5.0 kg diye bi ürün tavsiye etti.Sütle karıştır kullan dedi.Bu ürünü tavsiye edermisiniz? Yoksa başka bi ürün tavsiye edin lütfen... Bi sorum daha olacak bu ek gıdalar kilo almak için vücuda zararı var mıdır?


    dumbellllsdumbellllsdumbelllls
     
  2. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    o ürünlere gene olarak supplement deriz ve yeni başlayanlar için uygun değildir. sağlıklı kilo almak için doğal beslenme şart. hele kilo alımı için bu tip ürünler iyice gereksiz. hocanın derdi sana onu satıp para kazanmak. bunu almazsan kilo alamazsın bunu alırsan süper gelişirsin diye. sürekli de kafanı şişerecek. halbuki o ürün gereksiz basit şeker ile dolu. sana başka bir marka kullan demiyorum, başka gainerlara da gerek yok. önce bir süre doğal beslen 4-5 ay sonra bakarsın.

    burdakilerin amacı karşılıksız olarak yardımcı olmak.. forumu oku hocanın beslenme programı ile karşılaştır.
     
  3. painkila
    Offline

    painkila Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam yorumun için teşekkürler ama hakikaten kilo almak istiyorum. Sadece beslenme yeterli mi? Bunun için?
     
  4. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    DOĞRU beslenme ile SAĞLIKLI kilo alabilirsiniz. Forumu araştırın tüm cevaplar var.
     
  5. YSF-JOSEPH
    Offline

    YSF-JOSEPH Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Hocan nitrofull tavsiye ettiyse almanı önermem, nedense hocalar hep nitrofull tavsiye ediyo son zamanlarda.. proteinini bilmem ama aminosunun hiç bi etkisini görmedim yeni başlayan birisi olarak öncelikle doğal yollardan almalısın proteini
     
  6. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Ben zaten hocaların dediklerini çok takmam. İnternet gibi bir kaynak var. Forum var. Tamam iyi hocalar da var ama çoğu zamanında steroid + hormon ları oralarına buralarına vurmuslar bi yarışmadan da bi derece almışlar. Çoğu beslenme program sallamaz. Varsa yoksa ağır bas + kardiyo yapma + iğne vur + alabildiğin suppl. al.
    Güzel bir beslenme programı işinizi çözer. O gainerlere vereceğiniz paraya doğal besin alın.
     
  7. painkila
    Offline

    painkila Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla bende bişey anlamadım piyasada 144 TL imiş sana 100 TL vercez bayiliğini aldık falan dediler. Sen bi de zayıfsın bunu almazsan boşa kürek çekersin dediler...


    weightlifterweightlifterweightlifter
     
  8. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    derler. bosşver sen. sen onu alırsan 4 ay sonra der bak şöyle bir steroid var bunu almazsan gelişmezsin derler.
     
  9. mcirpan81
    Offline

    mcirpan81 Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Ben bu gainer ı kullandım..ilk aylarımdı aynı senaryo benım ıcınde yazılmıstı.hoca banada dedı al bu urunu ayda 4 kılo alcaksın diye...aldım bende saf gunlermızdı tabı.sonra wheyınıde al dedı hatta amınosunuda al dedı...Hanı suphelenmıyodum kendıde kullanıyodu..1 ay sonra 1 kılo bıle alamadım bunun yanında tuvaletten cıkmaz oldum..

    deathlifter a sonuna kadar katılıyorum..kelımesı kelımesıne aynını soyledı hocalar bana..benım soylıyeceıım kendınız arastırın cahıl kalmayın yoksa ustunuzden cok para yerler ve saglıgınızı hıce sayarlar!!
     
  10. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Aynı ürün için birden fazla başlık olduğundan dolayı en eski ve en doyurucu yorumları olan başlığı açık bırakılıp diğerlerini kilitlenmiştir. Yorum yapmak isteyenler bu başlıktan devam edebilirler.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş