nitrik oksit penis büyütürmü

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve gurkan tarafından 22 Ekim 2006 başlatılmıştır.

  1. gurkan
    Offline

    gurkan Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    ya arkadaslar ben haftaya nitrik oksite baslayacam nox3 alacam.ama kullanan bi arkadas kollardaki damarlarla birlikte penisteki dnisamarlarida genisletiyor ve böylece daha cok kan gelerek penisi daha büyük yapiyor diyor.kullanan arkadaslar sizce bu dogrumu gercekten varmi böyle bi etkisi :)
     
  2. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Ben kullanmadım ama vücutta sadece belli damarları genişletemeyeceği için ve ereksiyonunda mantığın damarlara kan dolması olduğu için teorik olarak doğru ama ciddi oranda bir değişiklik olacağını sanmıyorum.
     
  3. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    olaya bi de Föyle yaklaF. Kan miktar1n sabit. Ama damar hacmi geniFliyor. Dolay1s1yla kuF iyi ötmeyebilir.
     
  4. gurkan
    Offline

    gurkan Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    yaniliyosun curl.o zaman senin dedigine göre penisi büyük kimselerin dahami cok kani oluyor.kesinlikle yanlis,cünkü penis 24 saat ereksiyonda olmuyor.arada bir ereksiyonda oldugu icin :) ne kadar damarlar genisde olsa vücut gereken kani penise gönderiyor.ama sürekli 24 saat penise ereksiyonda olsa ve devamli ordan kan akisi olmak zorunda olsaydi dedigin dogruydu o zaman tehlike icerebilirdi.ama sürekli olmadigi icin merak etme beyin baba bize bi kiyak yapar gereken kani yollar :):):)
     
  5. The_Gokhan
    Offline

    The_Gokhan Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    istanbul
    gurkan abi bu konu hakkında biraz biseyler soyliyim;nitrit oksitin biyolojiksel olarak damarları büyütme gibi bi etkisi yoktur.Sadece damarlardaki çizgili kasların nöradrenalin etkisini deaktşvşte ediyor.bu yüzden kaslar daha çok işliyor ve genleşiyor bu yüzden daha fazla kan hacmine sahip oluyor.akan kan aynı.çünkü kanın akış miktarı / kas hacmi formülünden oran sabittir.yani sadece damarların genleşmesine sebep oluyor bu da biraz yorgunluk hissi verebilir.zamanla vücut alışır yani.penisle alakası yoktur kesinlikle vücut alıştıktan sonra daha iyi görünüm sonucu kızlar peşini bırakmayabilir işte o zaman penis büyür ona lafımyok ama :p
     
  6. gurkan
    Offline

    gurkan Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    gökhan sagol yazdiklarin iyi yenisin ama bayagi bilgin var gibi bu sporda.ama son yazdigin cümle gibi cümlelere dikkat et cünkü moderatör arkadaslar forumda böyle konusulmasini istemiyolar.daha yenisin forumdan uzaklastirilmani istemem dikkat et ok gökhan :)
     
  7. The_Gokhan
    Offline

    The_Gokhan Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    istanbul
    Acemi olmama verin:S bu spora ilgim var evet ama bir türlü başlayamadım o ayrı :S
     
  8. bukatto
    Offline

    bukatto Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    116
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Avea İletişim Hizmetleri A.Ş
    Yer:
    ANKARA
    selam gürkan. var olan penisin büyümesi tıbben mümkün. yani tıp, penisin çeşitli yöntemlerle büyüyebileceğini söylüyor. eğer tıbben penisin büyüme kapasitesi var ise, damar genişletici ürünlerin böyle bir etkisinin olduğunu söyleyenleri dikkate almak gerekir. kullanıpta öyle bir etki görürsen mutlaka paylaşmanı isterim :)
     
  9. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Arkadaşlar penis olayını özelden tartışmak daha mantıklı.Forumu misafir olarak dışardan takip eden body olayına yabancı olanlar için yanlış çağrışımlar yapabilir kanaatindeyim.
     
  10. onkirk
    Offline

    onkirk Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2005
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    ne gibi bi çağrışım mesela?
    gürkan bence güzel bi konuya değinmiş..
    sonuçta bu olay tıpta olan ve bazı insanlar için oldukça önemli bir olay..
    bence gürkan güzel bi başlık açmış..
    sonuçta insanlar ezbere iş yapacaklarına burda bazı deneyimlerden ve yorumlardan yaralanabilir..
    bu da aslında foruma zenginlik getir..
    tek düzelikten kurtulur bence..
    tabanı çok geniş bir forum sitesi zaten...
    dediğim gibi burda penisi ne olarak gördüğümüz önemli eğer sağlık açısından değerlendirirsek bence bu başlık süper..
    ama başka birşey aklına gelenlerin de kendi bileceği iş...
     
  11. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    konu off topic olmasin kaldigi yerden devam edebilir.gerekirse yonetim mudahale yapar...
     
  12. dominic
    Offline

    dominic Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2005
    Mesajlar:
    560
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Vienna-Turkey
    gürkan çok güzel bir başlık açmışsın detayları ve gelişimleri ürünü kullanınca bizimle paylaşırsın ;) sağlık açısından önemli bir konu ameliyat ile koldan deri alınarak penis büyütüldüğünü biliyorum nitrik oksite' ile bu şekilde bir kaç santim gelişme var ise buda derdine derman arayanlar için sevindirici bir yöntem olabilir, etkileri tepkileri bekliyoruz.. :)
     
  13. doctor
    Offline

    doctor Özel Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    no bazlı ürünlerin etkisi vasodilatasyon denilen damar genişlemesi şeklinde olur ereksiyonu kolaylaştırabilir ancak penis boyunu uzatmaz
     
  14. SinanATASOY
    Offline

    SinanATASOY Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Sadece daha uzun süreli ve daha kaliteli ereksiyon sağlar...
     

Sayfayı Paylaş