Nerde yanlış yapıyorum ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve rain tarafından 5 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. rain
    Offline

    rain Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Herkese merhabalar..

    1,5 aylık çalışma sürecimin ardından üniversiteye gitmem,düzeni kurmam adına 2 aylık zorunlu bir aram oldu bu 1,5 aylık çalışma sürecinide hemen hemen herkes bilir bu spor ile yeni yeni tanışılan,bilinçsizce yapılan,fazla verimli olmayan bir dönemdir.2 aylık aradan sonra devam ettim.Şu an 4.ayımı bitirmek üzereyim yaklaşık.Ölçülerim ilk salonumda başka şehirde olduğu için karşılaştırma yapamayacağım şu an, dolayısıyla şu an ki ölçülerimi de bilmiyorum.Beslenmeme ve gıda takviyesine oldukça önem veriyorum ancak ne yaparsam yapıyım gelişimimden memnun değilim,belki de psikolojik bir durum bilmiyorum ama gelişimim bence hem yetersiz hem de yolunda gitmeyen bir şeyler var.Bunun ne olduğunu ben bulamadım ve sizlere danışmak istedim.

    Yaş 21,boy 1.76 spor öncesi kilom 70 ve yağ oranım 17.5 di..Şu an kilom 73 ve yağ oranım 15.5.Gelişimimi göremememin 1.nedenleri arasında yüksek yağ oranımın olduğunu düşünüyorum.Belkide yağları yaksam alttan fit bir vücut çıkacak belki de değil aslında böyle olacağına inanıyorum bu kadar emek boşa gitmiş olamaz ancak bu vücutlada definasyona girildiğinde ne kadar zayıf bir görüntü ortaya çıkabileceğini az çok tahmin ediyorum.

    Nesfit fruitsin içerisine yulaf-kayısı-ceviz karışımı yaptım ve kahvaltıda genellikle bunu yiyorum, zamanım olduğu günlerde ise lor-kaşar-beyaz peynirlerden,zeytinden,bal&yulaf karışımından ve 2-3 yumurtadan oluşan bir kahvaltı tabağı hazırlıyorum,öğle ve akşam öğünlerim ise şu üçlüden şaşmıyor.Pilav-tavuk göğsü veya makarna-tavuk göğsü yanında yoğurt veya küçük bir kase çorba,2-3 küçük dilim ekmek.Yumurta ile ne yazık ki aram çok iyi değil dolayısıyla 3den fazla yumurta tüketemiyorum bunu da iki günde bir yapıyorum.İki günde bir tam 3 yumarta.Yemeklerin ve diğer yediklerimin çok fazla yağlı ve tuzlu olmamasına dikkat ediyorum.Şeker kullanımını daha fazla karına binmemesi için bıraktım.Bir çok supplement kullandım.İlk kombinem BSN ürünlerinden oluştu syntha6-true mass-amıno x üçlüsüydü.Daha sonra gaspari myofusion ve gaspari glutamin ile devam ettim.Şu an da glutamin ve muscletechin protein tozunu kullanıyorum bu ürünlerde bitmek üzere.

    Supplementlerden bu kadar bahsetmişken içerikleri hakkında da kısa bir bilgi veriyim konumu okuyan arkadaşlara yardımım dokunur.BSN in kullandığım her ürününden memnun kaldım tat olarak ürünlerine çok önem veren bir firma ve ürünlerin içerikleride güzel.Sytha-6 ve True Mass 'ı çilek-krema Amıno X'i karpuzlusundan kullanmıştım.Myofusion'ın içeriği diğer protein tozlarına göre biraz farklı,protein tozunun yanında içerisinde çeşitli amino asitler içeriyor,kurabiye parçalısından kullandım tadı çok güzel değil çok berbatta değil ancak dediğim gibi içeriği güzel bir ürün.Herkesin şişirdiği Muscletechten de memnun olduğumu söyleyemem bana yaramadı

    Haftada 4 gün çalışıyorum,1 gün antreman 1 gün dinlenme.Antremanlarıma 10 dakikalık kardio ile başlıyorum ve her antremanım sonrası karın için 10 dakika ayırıyorum.Şu ana kadar antreman programım bu şekildeydi ancak değiştirmeyi düşünüyorum.

    Göğüs-Biceps
    Omuz-Triceps
    Kanat-Sırt-Bacak
    Göğüs-Biceps


    Bütün bunlardan sonra sizlerle paylaşacağım ne yazık ki sadece 2 fotoğrafım var dolayısıyla sizlerden çok detaylı bir yorum istemem yersiz olur,ancak gelişimin neden çok ağır ilerlediği veya nerde yanlış yaptığım hakkında bir fikriniz varsa bekliyorum.Amacım fit-hatların belli olduğu bir vücut dolayısıyla definasyon dönemi hakkında ki önerileriniz de dahil,düşüncelerinizi bekliyorum.


    [​IMG][​IMG]
     
    Son düzenleme: 5 Ocak 2013
  2. Leopras
    Offline

    Leopras Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    231
    Beğenileri:
    94
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    4 ay gelişim için yeterli bir zaman değil gelişim illaki olucak ama çok fazla şeyler bekleme bence karın antremanlarını arttırmalısın 10 dakika karın çalışma için yetersiz bir süre ayrıca 3 kilo alıp yağ oranını düşürmüşsünüz bu yaptığınız sporun kalitesini belli ediyor yağ oranı düştükçe kasların belirgin hale geleceğinden eminim beslenmenizde yumurtayı arttırmanızı öneririm sarısı hariç onun dışında tek yapmanız gereken sabretmek zamanla çok daha iyi olur
     
    rain bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Zorunlu pozlar eklenmemiştir ya da eksik pozlar vardır.
    - Hakkınızda gerekli bilgiler verilmemiş ya da eksik verilmiştir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum resim ekleme kurallarını okuyunuz. Resim ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş