ne şekilde devam etmeliyim bilmiyorum spor hocam yok :/

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aposmapos tarafından 4 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. aposmapos
    Offline

    aposmapos Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    7-8 aydır bu sporla uğraşıyorum salonumuzda bir hoca yok maddi imkanlardan dolayı orayı tercih ediyorum , 7-8 boyunca yapabildiklerim vücut yağ oranımı 24 lerden 12 lere çekmek oldu neredeyse hiç hacimsel gelişme elde edemedim kollarımda sadece 5 santimlik bir büyüme oldu 28 den 33 e , iyi bir şekilde güçlendiğimi düşünüyorum başlangıçta 1 barfiks veya boşta bir squat bile yapamazdım :)) şimdi 3x12 den ağırlıkla dips, 60-70 kilo kilo ile squat hatta geçenlerde bench presste son setimde 70 kilo ile 5 tekrarı bile gördüm , nizami bir şekilde 8-10 tane barfiks çekebiliyorum , tek istediğim aklımda olan bir kaç soruya cevap alabilmek yardımcı olabilirseniz sevinirim :)

    şuan öncelikli hedefim genel olarak kol kısmında hacimsel ilerleme ve güç kazanma özellikle arka omuz ve bicepslerimde istiyorum ; arka omuz fazlasıyla yetersiz bunu hissedebiliyorum bench presste falan arka omzum acı veriyor bile diyebilirim biceps lerimde görüntü açısından ilerlemesini istiyorum sizce şu 2-3 aylık yaz döneminde sadece komple kol ve bacak çalışarak kollarımı gelecek antremanlar için hazırlamam doğru olurmu ?

    yoksa normal tüm vücudu çalıştırmaya devam mı etmeliyim eğer fotoğraf isterseniz atabilirim

    aklımda olan şu şu 3 ay içinde sadece kollarımı çalıştırarak kış için hazırlık yapmak ve kışın adam akıllı bir spor salonuna giderek hocalar eşliğinde yoluma devam etmek fakat dediğim gibi şu durumda sizin önerilerinize çok ihtiyacım var
     
  2. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    internet, dergiler ve bu forum gibi imkanlar varken yeni başlayan biri için hocaya danışmak olmazsa olmaz bir durum değil, bence bu kadar takılmanıza gerek yok sonuçta vg bireysel bir spor (en azından amatörler için).
    antrenman forumunda nike in paylaştığı omuz kanat gibi bölünmüş programlar vardı bakarsanız oradan hareket seçip eksik gördüğünüz yerlere uygulayabilirsiniz.
     
  3. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Arka omuz çoğumuzda çok zayıf benim önerim sırt antrenmanlarının sonuna arkaya açış ekleyebilirsin bir de beslenmeni gözden geçir çünkü bu çalışmaya az bile olsa hacimlenmen gerekirdi. Tüm vücududa çalıştırmaya devam et orantıyı bozma.
     
  4. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    tüm vücüt calismaya devam et.

    Arka omuz icin Reverse Pec Deck Fly tavsiye ederim :)

    Kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş