nasıl devam etmeliyim ?? yağ mı yakmalıyım yoksa kas kütlesimi ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve abdullah demir tarafından 11 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. abdullah demir
    Offline

    abdullah demir Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar vg' de 4 ayı geride bıraktım boyum :177 kilom: 73-74 yağ oranı : %20 kas oranı % 39.5 endomorf olduğumu düşünüyorum , kol ölcüm: 33cm

    Malesef gittiğim salon berbat antrenör açısından ölçülerimiz bile alınmıyor. Antrenmanımı falan kendim ayarlıyorum. Araştırarak öğrenmeye çalışıyorum son bir ay içerisinde şunu denedim antrenmanımı yaptım daha sonra protein tozunu alıp 40 dk HIIT yaptım ancak biri bana 2 işin aynı anda zor olacağını söyledi sizce öncelikle ne yapmalıyım ... yağ oranımdan şikayetçi değilim büyük bir göbeğim yok ancak kas kütlesi için kilo alırken daha da yağlanmaktan korkuyorum ..aynı zamanda ölçüleriminde büyümesini istiyorum ..

    bench press te 65 kilo ile son setimde 2-3 tekrar yapabiliyorum .haftada 3-4 gün spora gidiyorum beslenmeme elimden geldiğince dikkat ediyorum.

    arkadaşlar sizden istediğim uygun bir çalışma programı, forumda bu konuda uzman kişiler olduğunu düşünüyorum ve benim düzgün bir programa ihtiyacım var
    program olmasa bile yol gösterici fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler :)

    fotoğraf atma gereği duymadım ancak isteyen olursa özel olarak atabilirim
     
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    sana şöyle söyleyeyim kas kütlesi için kilo alırken dikkat etmen gereken yediklerinde aşırıya kaçmaman... yani nasıl olsa şişecem kas yapacam diye her bulduğunu yersen, karbonhidratı abartırsan illa ki yağlanırsın. ki ben öyle yaptım pişman oldum.. zaten kış döneminde insan vücudu soğuklara karşı bi nevi defans olarak kilo almaya yatkındır.
    sen yağ yakımına falan girme. zaten ölçülerin kanımca 4 ayda çok ilerlememiştir ki kolun 33 cm. yetersiz. eğer yağ yakımına da girersen ki bu çok zahmetli bir iş biraz da kaslardan kaybedeceksin. sen içtiğin sütü yağsız iç, yediğin şekeri, tuzu, unu kes. antrenmandan sonra karbonhidrat alımını kes. full protein odaklan. antrenmanların ağırlaştıkça ve gerekli proteini de vücuda verdikçe zaten otomatik olarak yağ yakıp kas kütlesi kazanacaksın. Ölçülerin artacak..
     
  3. abdullah demir
    Offline

    abdullah demir Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    ben haftada bir gün kol çalışıyorumda arka kol da bir kez ön kol da bir kez kaça çıkarabilirim
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    bende de kollarda sorun vardı haftada 2 kezden tek sefere düşürdüm. aşırı çalışma olarak tanımladım. bence kol haftada 2 kere fazla. çünkü göğüs çalışmalarında triceps, sırt-kanat çalışmalarında da biceps etkileniyor arkadan tekrar kol çalışmak gelişimi yavaşlatır görüşündeyim en azından bende öyle oldu. şu anki programım günde tek bölge yani:
    ptesi : göğüs
    salı: kanat
    çarşamba: omuz - bacak
    perşembe: off
    cuma: biceps - triceps - karın

    daha çok faydasını görüyorüm bu programla.
     
  5. abdullah demir
    Offline

    abdullah demir Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    rica etsem göğüs , bacak ve kanat hareketlerini yazar mısın . antrenörüm yok buradan bir şeyler yapmaya çalışıyorum yardımcı olursan sevinirim :)
     
  6. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Bu forum içinde araştırırsan daha sağlıklı sonuçlara ulaşırsın. Benim programım çok zengin değil.
     

Sayfayı Paylaş