nasıl bir yol izlemeliyim?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve jericho16 tarafından 16 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. jericho16
    Offline

    jericho16 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    merhaba arkadaşlar.3 aydır fitness yapıyorum. Boyum 1.83 kilom 70. Hacim kazanarak kas yapmak istiyorum. Karbonhidrat hiç almıyordum sadece et tavuk ve salata yiyordum ve 1 ayda 6 kilo verdim (haftada 4 gün 30 dk lık koşu yapıyordum salonda). Tamamen 6 kilo yağdan verdim ve proten değerim hep aynı kaldı. Çok kardio yapmamdan oldu sanırım o yüzden diyorum ki cardio'yu haftada 4 ten 2 ye düşürüp karbonhidrat almaya başlamalı mıyım sizce? Birde alırsam karın kasının gözükmesinde negatif bir etkisi olmaz mı? Nasıl çalışıp nasıl beslenmeliyim yardımcı olabilr misiniz? Çalışma programımda 2 güne ayrılıyor;

    Pazartesi: Göğüs,biceps,bacak,karın,kardio
    Çarşamba:Sırt,triceps,omuz,karın,kardio
    Cuma: Pazartesi ile aynı
    Pazar: ÇArşamba ile aynı
    Ayrıca protein tozu her gün içiyorum. Antrenman oldugu günler hemen sonra alıyorum antrenman olmadıgı günler ise ögleden sonra yemek yediğimde.
    Vücudumunda fotosunu yükledim. Şimdiden teşekkürler
     

    Ekli Dosyalar:

  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Karbonhidrat yemeden maksimum hacim elde edemezsin. Antrenmandan önce daha çok ve antrenmandan sonra k.h. almalısın.

    Önce hacim için çalışmalısın. Bu süreçte yağ oranının bir miktar yükselmesi normaldir. Sonra istediğin hacme ulaştığını düşündüğünde k.h. oranını tedricen azaltarak yağ yakımına geçmelisin.
     
    3duLa ve sthammer bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş