nasıl bir program uygulamalıyım?

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve aine tarafından 14 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. aine
    Offline

    aine Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar. umarım doğru yere doğru konuyu açmışımdır.iyice baktım çünkü. başlığım taşınınca yardım alamıyorumda. forumdaki profesyonel arkadaşlar ve özelliklede saygı değer hocalar. bana yardım ederseniz çok sevinirim.kısa ve öz olması için elimden geleni yapıcam ama şöle diyim ben spor geçmişi hiç olmayan biriyim. 25 yaşında ve 15 yaşlarında iken 101 kiloyu görmüş bir bayanım.yaklaşık 37 kilo verdim.aslında uzun bir vadede oldu.1yıl gibi. sporsuz verdiğim için çok sarktım. hormon ilaçlarıda kullndığım için(tedavi maksatlı) selülitimde çok oldu. şuanda ise selülit tavan yapmış durumda. ve ben o verdiğim kiloların bir kısmını 6 yıl sonra geri aldım. şuanda 80 kiloyum boyumda 1.67 falan. estetik cerraha gittim şuanda beni geremeyeceğini söledi. sporla normal bir genç kız fiziğine ulaşabileceğime hiç inanmadım ben. ama şimdi bir otelin spa merkezine yazıldım. yaşadığım yer bir tatil beldesi. şehir değil. fıtness center olarak geçen salonda çok az alet var. koşu bandı,bisiklet,göğüspress falan. antrenörümüz vardı ancak işten ayrıldı.ş imdi benim bir programa ihtiyacım var sevgili hocalarım. ne yapmam gerek?mesela benim hocam yaklaşık 1 saat beni yürütüp,20 dakika falanda bisiklete bindiriyordu.minder hareketleri ve sauna.ama ben düzensiz gittim.tam gaz başlayacağım andada hoca işten ayrıldı. kız arkadaşlarımızla kaldık tek. her yerim sarkık heleki kollar bacaklar full. berbat yani.nisan ayının birinde sporu bırakmak zorundayım . çünkü belirttiğim gibi yazlık beldede yaşıyoırum ve işim spor yapmama asla uygun diil.4 ay zamanım var sadece. lütfen bana yardım edin. kilo vermek için özellikle akupunktur yaptımayı düşünüyorum. daha önce yaptırıp sonuç almıştım.nasıl zayılayıp selülitsiz ve sarkıksız olurum?selülit sporla geçmez diyorlar doğrumu? ve selülit masajı yaptırtmayı düşünüyorum. haftada kaçgün selülit masajı yaptırmalıyım?yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler. saygılar
     
  2. vanesy
    Offline

    vanesy Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    360
    Beğenileri:
    176
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mimar
    bir pilates programı, bir ağırlık programı ve bir cardio programına ihtiyacınız var. pilatesi, ağırlıkla da cardioyla da aynı gün yapabilirsiniz. hafta 2 gün kardio, 3 gün ağırlık çalışması yapın. pilatesi de en az 3 gün yapın. forumda yeni başlayanlar bölümünde makineler ile ya da dambıl ile yapılabilecek ağırlık programları var. pilates ile ilgili döküman da var. dvd alıp salondaki arkadaşlarınızla birlikte dvdden takip ederek de çalışabilirsiniz. cardio ile ilgili kesin bir şey söyleyemiyorum. kondisyonunuza uygun bir koşu intervali aramalısınız.
     

Sayfayı Paylaş