Nasıl Bir Program bu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hacker tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hacker
    Offline

    hacker Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    1. GÜN
    MEKİK 4*8
    BACAĞI KALDIRMA (ADINI BİLMİYORUM) 4*8
    MAKİNEDE BENCH PRESS 4*8
    İNCLİNE BENCH PRESS 4*8
    POLARİS 4*8
    ENSEYE ÇEKİŞ 4*8
    YÜKSEK ÇEKİŞ 4*8
    MAKİNEDE OMUZ PRESS 4*8


    2. GÜN
    ilk iki hareket aynı
    z barla barbell curl 4*8
    Dumbell curls 4*8
    Alna triceps 4*8
    Push down 4*8
    Ön bacak 4*8
    Arka bacak 4*8
    Ayakta kalf 4*50


    17 yaşındayım 184 boy ve 73.5 kiloyum başlayalı 1.5 ay oldu sanırım 2 kilo aldım ama biraz yavaş gelişiyorum sanki ek bir ürüne başlamalımıyım. eğer öyleyse hangi üğrünlerden kullanmalıyım? Şimdiden cevaplarınızı için teşekkür ederim...iyi çalışmalar
     
  2. soner
    Offline

    soner Üye

    Katılım:
    27 Mart 2006
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    sana verilen program başlangıç programı ve sanırım sende yeni başlayan birisin. tabi hızlı olarak gelişmek istersen ürün kullanmalısın benim sana ilk etapta kullanmanı tavsiye edeceğim ürünler saf bir proteindir ve beraberinde kulalnıcağın amino asittir.
    proteinden hardline bipro ürününü tavsiye ederim saf bir proteindir ve %0 laktoz içerdiğinden kana karışma hızı çok yüksektir kana karışma hızı yüksek olduğundan dolayı kaslarına daha fazla protein taşır proteini idmana başlamadan 30 dk önce 2 ölçek ve idmandan hemen sonra 2 ölçek olarak kullanıcaksın aynı şekilde aminoyuda bu şekilde kullanıcaksın ama aminoyu 4-5 tablet idman öncesi ve sonrası olarak kulanmanı tavsiye ederim
     
    hacker bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş