Nabız Yükseltme + Terleme Eşofmanı Sorunsalı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve dhardhar tarafından 27 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. dhardhar
    Offline

    dhardhar Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. 7 yaşından 22 yaşına kadar lisanslı yüzme sporu ile ilgilendim son 10 senedir de su altı hokeyi oynuyorum. Malum aralarda spora ara vermemden kaynaklı olarak göbek ve göğüs bölgesinde ciddi yağlanma sorunum var.

    Halen aktif spor yapmamdan kaynaklı olarak dinlenme durumunda nabzım dakikada 40-50 arası atıyor. Doğal olarak da haftaiçi gittiğim spor salonunda da kardiyo esnasında nabızmı kolay kolay 130 lara çıkartamıyorum. Çıkartmam için neredeyse sprint atmam gerekiyor.

    Salondaki hocalar l-carnitine+cla beraber kullanmamı ve hatta terleme eşofmanı kullanmamı tavsiye ettiler. L-carnitine kullanmışlığım var ABD'den bizzat kendim getirttim bir faydasını göremedim ama CLA tecrübem hiç olmadı.

    Benim sormak istediğim şu: nabzımı 140-160 larda tutubilmem için bisiklette en zor seviyelere getirmeme veya koşu bandıda kardiyo esnasında daha düşük hızlarda terleme eşofmanı kullanmam mantıklı olur mu?

    Çünkü eski tempomda spora devam ederken 1 saat ağırlık + minumum 1 saat de kardiyo yapıyorum. Terleme eşofmanı ile ciddi başta elektrolit dengemi bozup sağlık problemi yaşamak istemiyorum.

    yaşım 32
    boy 1.82
    kilo:88
     

Sayfayı Paylaş