http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/17981500.asp
şok artık migros'un değil bunu bilmelisin deminki cevapta yazmayı unuttum ve 1 tl aldığın ürünü 2 tl filan satarsın yada 1.5 tl filan ama adam toptan aldığı için senin 1 tl aldığın ürünü adam 50 kuruştan bile aşağı alabilir bu nedenle bu adamla sen rekabete giremessin fiyat konusunda 1000 koli peşin ödiyen ile 100 koli alıp peşin ödesen bile adam hem stok yapıyor hem adam fiyatı istediği gibi oynatabiliyor 1 tl lik ürünü yarıya çok rahat indirebilir yani diğeri ise adam çok satarsa zam yapar az buz birşey biraz daha fazla kazanmak için ama satışın iyi değilse adam fiyatı düşürerek müşterisi sayısını ve satışını artırmayı planlar yani başkası ayda 10.000 ürün atıyorsa sen 1.000-2.000 filan satıyorsan bu satışın iyi olmadığı anlamına gelir ve madem protein tozu deyip geçicekseniz etkisini nasıl anlıyorsunuz diyorsun nitrofull ürünlerini niye denemiyorsun fiyat olarak diğerlerinden çok daha ucuz
müşterinin ilgisini çekmek için
1.kalite
2.ambalaj
3.fiyat
mesela markette satılan 10 kuruşluk çikolatalar var ama 75 kuruşa satılanlarda var adam bu çikolatayı 10 kuruşa satıyorsa kim bilir gelişi kaç para ve içinde kim bilir neler var ama 75 kuruşluk hem daha kaliteli
mesela ilk supplement alışverişimde bir sürü ürünlerin katalogu geldi baktım bu kataloglardan weider ve allstar ürünleri daha dikkatimi çekti adamlar reklamını iyi yapıyor optimum universal nutrion multipower nanobolix kataloglarına baktım küçüktü not defteri gibi ve bazılarında kullanım talimatı bile yazmıyordu bu durumda senin tercihin hangisi olurdu ?
weider ve allstar katalogları hem daha büyük hem şu ürünü bunlarla kullanabilirsiniz filan yazıyor şu ürün yeni başlayanlar şu orta seviyeli şu profesyoneller için antrenman programı bile koymuşlar arkasına yazılar okunaklı ve ürün hakkında çok ayrıntılı bilgi aldım ama diğerleri pek ayrıntılı değilde ve katalogları küçüktü çok fazla ayrıntı girilmemiş ve fiyat olarakta zaten bakarsan bu 2 dediğim markadan daha ucuz bu yazdığım örnekteki reklamdanda belli oluyor
Son düzenleme: 19 Ekim 2011