Multipower hakkında bir kaç soru

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Acu tarafından 10 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Acu
    Offline

    Acu Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba, 18 yaşındayım 70 kiloyum. 2010 Şubat ayında programlı bir şekilde spor yapmaya başladım. 2010 Temmuz ayında sınava hazırlık nedeni ile bıraktım. 2 hafta önce tekrar başladım.Spordan sonraki halsizliğin ders çalışmamı etkilemesinden korktum, vitamin-enerji kaybını önlemek amacıyla biraz acele edip Multipower Formula 80 aldım bunu daha öncedende kullanmıştım, o yüzden tekrar tercih ettim. Benim bu konu ile ilgili bir kaç sorum olacaktı ;

    1) Daha önceden Whey Protein'i professional sporcular için sanıyordum, fakat forumda okuduktan sonra yanıldığımı fark ettim.Elimdeki mevcut protein'i bitirdikten sonra daha hızlı sindirildiği için Multipower %100 Whey almayı düşünüyorum sizce doğru bir karar vermiş olur muyum?
    2) Protein'in su ve sütle içimi ile ilgili konuya göz attım fakat herkes kendi düşüncesini dile getirmiş, kesin bir sonuç çıkaramadım. Akşam 7'de ders çalışmaya başladığım için o saatlerde enerjimin ve vücudumun toparlanması gerekiyor. Sizce proteini hangi saatlerde ne ile içmeliyim?

    Önerilerinizi bekliyorum.
    Biraz uzun oldu :) Şimdiden herkese teşekkür ediyorum, İyi Forumlar
     
  2. Acu
    Offline

    Acu Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yardımcı olabilecek yok mu :/
     
  3. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    ben optimum üniversal twinlap whey tavsiye derim sana onlar tat olarak baya ileride mültipower kullanmadım bilmiyorum tadını
     
  4. danzel13
    Offline

    danzel13 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    birincisi boyunu yazmamışsın. buyun uzunsa ve kilon 70 ise öncelikle whey protein değil weight gainer (kilo aldırıcı toz) kullanmanı tavsiye ederim. tabii ağır antrenman yaptığını ve boyunu da kilonla orantılı düşünürsek whey protein alman elzemdir. zira vakti de gelmiş.

    şunu belirtmeliyim ki vitamin-enerji ihtiyacını karşılamak için whey protein kullanman hiçbir işe yaramaz. güç-enerji-vitamin hapları/likitleri mevcut. eğer amacın buysa, whey değil bunları kullanmalısın. emsal veriyorum 'multipower red kick' olabilir. 'budur' demiyorum. dediğim gibi, muadillerine bakasın diye örnek verdim.

    ek olarak da protein kullanım şekline gelince, herkes biraz kendi bildiği gibi kullanıyor. zira tam olarak 'şu şekilde kullanıldığında maksimum fayda alınır' diye bir şey yok. antrenmandan yarım saat önce ve sonrası için aminoasit öneririm. zira protein alırsan parçalanma işlemiyle falan zaten o da aminoasite dönüşüyor. bunun için aminoasit kullanırsan çok daha iyi ve hızlı verim alırsın. proteini de sabah ve gece içebilirsin.

    toparlayarak; hepsinden önce yemene dikkat et. vitaminini sebzelerden almaya çalış. karbonhidrat ve proteini de yemeklerden, sebzelerden alabilirsin. yukarıda bahsettiklerimizin ek besin olduklarını unutmamak lâzım.

    selamlar.
     
  5. Acu
    Offline

    Acu Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yolcu02 önerini dikkate alacağım teşekkürler
    danzel13 yorumun için teşekkür ederim boyumu yazmayı unutmuşum boyum 1,76 kilo sorunum yok baya etliyim, hele ki bıraktıktan sonra kas kaybından öte birazda fazladan kilo aldım
     

Sayfayı Paylaş