Muay Thai'de daha iyi tekme atabilmek için?

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve karmaskeliadam tarafından 7 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. karmaskeliadam
    Offline

    karmaskeliadam Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    94
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli/İzmit
    arkadaşlar 1 Ay sonra felan Muay Thai'ye başlıyıcam ve vücut esnekliğim resmen 0. Bacaklarımı çok fazla havaya kaldıramıyorum ve şimdiden birazcık esnekliğimi arttırmak istiyorum. Akşamları koşudan sonra yapabiliceğim bacak esnetme haraketleri tavsiye ederseniz sevinirim.
     
  2. A-lper
    Offline

    A-lper Üye

    Katılım:
    10 Mart 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    bende 3 aydır muay thai a gidiyorum sana yaptığımız esneme hareketlerini anlatıyım
    ama ilk önce iyi ısınman lazım.Biz en az 20 dakika koşuyoruz.Durduğumuz anlar sadece mekik,şınav çekmek için oluyor.
    Kşu içinde farklı hareketler dene dizlerini karnına çekerek koş,düz koş,sağ dizini sola doğru karna çekerek koş sonra diğer dizine geç,3 adımda bir zıpla,durup mekik ve şınav çek ama hiç hareketsiz durmamaya çalış.Bukadrı iyi ısındırır

    Esneme hareketlerine geliirsek
    2 ayağını birleştirip ayak parmaklarına dokunmaya çalış,pozisyonu bozmadan sağa, sonrada solo doğru esne
    ayaklarını omuz genişliğinde açıp dirseklerinle ayağına dokunmaya çalış,sonra sağa ve sola sonrada iki bacağının arasından geriye doğru esne
    şimdi bacaklarını daha fazla açıp yine aynı hareketleri yap
    deminki bacak açıklığını bozmadan bir dizini büküp diğer bacağını arkaya uzat ve açmak için aşa doğru esnet
    sonrada diğer bacağını aynı şekilde
    Şimdi bir bacağının üstüne oturup öbürünü uzat ve ayak parmaklarına dokun,sağ tarafdan arkaya esne,sol tarafdan esne,ve yapabiliyorsan uzattığın ayağına kapan ve 6-7 saniye bekle
    sonrada aynı şeyleri diğer bacağınla yap
    Bu hareketlerden sonra birisi yardım ediyor sol bacağımız dik durur şekilde sağ bacağımızı esneyebildiğimiz kadar yukarı kaldırıyor.Burda önemli olan kendini fazla zorlamıcaksın biraz acı hisset ama abartma ve 2 dizinide bükmüceksin
    ardından diğer bacağı aynı şekilde
    sonrada su ve bandaj molası
    sonrada hoca teknik çalıştırıyor
     
    karmaskeliadam bunu beğendi.
  3. Bjj
    Offline

    Bjj Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Muay thai + Jiu Jitsu süper olur!
     
  4. plevne_murat
    Offline

    plevne_murat Üye

    Katılım:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    internet
    bu sporu (muay thai- thai box-kickbox-whushu)10 yıl yaptım. son 5 yıldır yapamıyorum. 1 ay sonra tekrar aynı spora başlayacak olsam. kendi başıma esneme ısınma hareketi yapmazdım. sadece koşar nefes açardım.
     
    SoldiersOfGod bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş