minosetten 3 saat sonra bcaa ve protein tozu almak?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve ahmetsakar tarafından 27 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ahmetsakar
    Offline

    ahmetsakar Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    istanbul
    evet arkadaslar dedıgım gıbı cok kırgındım mınoset aldım fakat suan enerjım yerınde mınosetı alalı 3 saat oldu nerdeyse sımdı 2 olcek bca ve 2 olcek whey ıcıcem eger gıdersem fıtnassa ne yapmalıyım sızce kullanıyımmı yoksa yarınmı gıdeyım fıtnessa
     
  2. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Parasetamol içerikli ilaç aldığınıza göre gribal vb. bir rahatsızlığınız (veya başlangıcı) var gibi. Bende çok defa hastalık başlangıcı dönemlerimde idman yaptım . Beslenmem ve vücut direncim kuvvetli olduğu için bende bir problem olmadı fakat sizde de olmaz demek zor.

    Bence en garantisi bu dönemleri istirahat ile geçirmek olucaktır.
     
  3. ahmetsakar
    Offline

    ahmetsakar Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    istanbul
    idmanımı yaptım supplementlerımı aldım ınsallah bır tatsızlık cıkmaz tesekkurler genede bench_O
     

Sayfayı Paylaş