Minder Güreşçiisiyim antremanlarım nasıl olmalı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ozan1234 tarafından 19 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Başlıktada söylediğim gibi arkadaşlar minder güreşi yapıyorum 70 kiloyum vücudum gayet fit hatta arkadaş boğa gibisin diyo her neyse.Benim sorum şu antremanlar daha çok seri fazla tekrarlı oluyor merak ettiğim iyi ölçü almak için hem hacim hemde kondisyon antremanları yapabilirmiyim nasıl bir yolda gitmeliyim kısa bir antreman programı yazan bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan cevap beklıyorum teşekkürler.
     
  2. OduncuSirin
    Offline

    OduncuSirin Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    Güreşçilerin normal sporlardan daha fazla kondisyoner olması gerekiyor umarım biliyorsundur. Kontak bir spor oldugu için daha fazla enerji sarfettirecek. Ben daha çok tekrarlı hareketler yapmanda yarar var diye düşünüyorum. Güreşe gitmeyi bende düşündüm . :) Ve bulundugum yerde varsa gidicem.
     
  3. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Cevabın için teşekkür ederim benım aslında sorum şuydu çok tekrar yap dedin ya işte çok tekrarda vücut gelişimi düşmezmi.Ağır yaparsam hacim artar diye düşündüm ve hem ağır yapıcam hemde hemde hafif fazla tekrar yapıcam öle düşünüyorum
     
  4. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş