Mideyi küçültmek, adonis ve karın kaslarını çıkarmak

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Exe tarafından 12 Şubat 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 32 üye.
  1. Exe
    Offline

    Exe Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese selamlar. yalaşık 2-3 aydır bb yapıyorum l-carnitine arginine-ornitine-lysine le desteklemeye çalısıyorum vucut yag oranım %24 ten %19 a düştü. kollar 27 den 36 ya bel 98 den 89 a omuzlar 118 den 128 e yükseldi. Benim bedenen en çok önem verdiğim iki kas bölgesi var. En önemlisi karın kasları kimisi ne kadar çalısırsan çalış o bölge erimez genel bi erime olursa göbek gider diyor. Kimiside 1000 ve üzeri mekik ve türevleri ile eritebilirsin diyor. En dogrusu nedir. 3-5 ayda iyi sonuç alabilmek için tavsiyeleriniz nedir. Bide merak ettiğim adonis kası bunu çıkarmak için bir egzersiz veya bb hareketi varmı?

    teşekkürler.
     
  2. Exe
    Offline

    Exe Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Hmmm :( kimse cevap yazmamış. Hocalarımızdan bu konuda destek bekliyorum.
     
  3. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Karın kasları iç organları koruyan bir duvardır. Herkeste vardır, "baklava" denen formu ile, sadece üstü yağ katmanı ile kaplıdır. 1000 mekik, ya da herhangibi bir karın hareketi karın kasının gözükmesini sağlamaz. Bunun için yağ oranını düşürmen gerekir(%10 civarı ve altı). Ne kadar yağsız olursan detaylar o kadar artar. Yapılan karın hareketleri karın kaslarını sertleştirmeye ve hacim kazanmalarına yol açar, o yüzden onları da ihmal etmemek gerekir.

    Adonis kası ne bilmiyorum.
     
    marsfield, jimraynor, sadeyaka ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  4. BaBe ShaQ
    Offline

    BaBe ShaQ Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2007
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Manisa-Merkez
    sarc4stic,adonis kası erkeklerde karınla kasık arasında bulunan yay görünümlü bi kastır.
    Özellikle sırtüstü uzanıp,ayakları yerden 20-30 cm yüksekliğe kaldırıp ,yere değdirmeden tekrarlayarak yapılan sağlam egzersizle ortaya çıkar..

    yeryüzündeki hemen hemen bütün bayanları etkileyen kas türüdür..
    Ve bana göre adonisi olan bir erkekte başka hiçbir kas olmasada olur :D
     
    uzk, DjNemo, Jacob_Black ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  5. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Teşekkür ederim BaBe Shaq, adının Adonis olduğunu bilmiyordum. (Başlığı açan kişiye) O zaman alt karın hareketlerine yükleneceksin. Bench'te ayak kaldırma, dips istasyonunda ayak kaldırma vs...

    Benim bildiğim Adonis bir Yunan tanrısı :D Hatta İngilizce'de yakışıklı/çekici erkek anlamında da kullanılır. Demek kaynağı buymuş :)
     
  6. ozzy
    Offline

    ozzy Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Kocaeli/İzmit
    Adonis kasını çıkarmak için çakı, dips'te bacakları karna çekmeyle beraber en iyi hareketlerden biri de dumbbell side bends, bir el ensede diğer el dumbbel ı tutarak yana eğilebildiğimiz kadar eğilp nefes veriyoruz düzelirken nefes alıyoruz. Daha önce başka bir başlıkta bu konu konuşulmuştu bu hareketi yüksek ağırlık az tekrarla yaparsan adonis kasların belirginleşmekle beraber belin de kalınlaşacaktır, hele ki yağlıysan vay haline :) Önerilen hafif ağırlıkla çok tekrar yapılması, ben 5-10 kilo arası ağırlıklarla 4 set 30 tekrar yapıyorum sonuçtan memnunum.
     
    JustPowerLift ve uzk bunu beğendi.
  7. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Fazla karın çalışmayıp yağ oranını düşürerek karın kaslarında olduğu gibi adonis kaslarını da ortaya çıkarmak mümkün.
     
  8. Exe
    Offline

    Exe Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler hocam anlaşılan oki bu yağı düşürmedikçe bek gösterişli olmayacak.
     
  9. Miracle
    Offline

    Miracle Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    426
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ticaret
    Yag oranıyla cok ılgılı bu...en sevmedıgım sey 60 kılo olan bırısınde 20 mekıkten sora mıdenın cıkması bodye fln gıtmemesıne ragmen :?
    Ama ben 5 tna haraket yapıorum..Mıde kasının ılk 2 tanesı dısardan alttakıde ıcerden gozukuo ;) bu senın azmıne baglı bıde %19 yag oranının en kotu %11-12lere cekmenle ılgılı..
     
  10. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    sarcist bu konuda bence haklı yag oranı 100de 10nun altına cekersen karın kasarın gözükür tabi mekik cekmenle beraber diyette yapmalısın yoksa 100 mekikte alacagın faydayı 500 mekikte bile zor alırısn
     
  11. DarkWillBeDarken
    Offline

    DarkWillBeDarken Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2006
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Yer:
    Urfa
    yağ oranı

    yağ oranını nasıl ölçüyorsunuz? hani şu bazı alışveriş merkezlerinde var ya ayaklı tartı kemik ağırlığı falan... onunla mı? ne derece sağlıklı olur bilmiyorum ama öyle mi? bu arada dip not: bisikletin koşudan daha fazla kalori harcattığını ve yağı daha hızlı yaktığını duymuştum...
     
  12. okko
    Offline

    okko Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    harbi onu bende merak ediyorum bi tartı aldım o ölçüyo mesela diyete başlamadan once 28.6 idi şuan 24.5 gösteriyo ama tartı bence boyumu kilomls oranlıyıp bu karara varıyo
     
  13. osmanlı
    Offline

    osmanlı Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SERBEST
    bende eskiden beri kendi çapımda vucut geliştirmek için amatörce ugraşıyorum dogal yollarla zaten yaptıgım iş agır ben hap ,ilaç vitamin hiç kullanmadım kullanmam gerekiyormu bir ara ara verdim ama tekrar başladım benim sol ayagımda çocuk felcinden dolayı zayıf ama azimle çalışıyorum bu forumdanda çok şey ögrenecegim inşallah yardımlarınızla
     
    sadeyaka bunu beğendi.
  14. mudkicker
    Offline

    mudkicker Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    O tartıların ölçtüğü yağ oranları kesinlikle gerçek değil.. Sadece tahmini..

    %7 yağ oranına sahip bi arkadaş yarışma öncesi denedi birtanesini. ÜStelik avuç içlerini filan dokunduğunuz bi mekanizmaya sahip olan boyu vs. ölçen bi saletti..

    yağ oranı %39 çıktı..

    %39 yağ oranı ile yarışmada derece yaptıysa helal olsun iyi saklamış yağları :D

    Bunun sebebi vücutcuların vücut ağırlıklarının normal insandan fazla olması... Ve o makine de bunu ortalama bi insana göre hesapladığı için vücutçularda yanlış sonuç veriyor.
     
    ihsanerol bunu beğendi.
  15. azrailin asker arkadaşı
    Offline

    azrailin asker arkadaşı Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    endokrinoloji
    Yer:
    İST
    yağ oranı

    öncelikle merhaba egzersiz ve harektler gereklidir fakat vucudunun hormonel dengesine herseyden önce bakılmalıdır. futbol oynamadan önce nasıl krampon giyorsan öyle başlanmalıdır vucudunda karın,kalça/göğüs,bel yağ oranı fazlamı kilon ve boyun gerekli ilk önce testosteren ve androjen hormonu seviyen düşükse bu oranlar yüksek demektir. hani bi söz vardır ne yesen yarıyor gibi aslında bu sözün aslı androjen ve gh hormonu salınımı azlığından vucud kas üzerine yağ birikimi oluşturur. ama bu hormanların t3 ve free t yüksek ise vucut yağ ve "CHON" KARBON YAKAR VE PROTEİN SENTEZİNE BAŞLAR.
     
    yigitusta ve TorettoEA bunu beğendi.
  16. SemihK
    Offline

    SemihK Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhabalar..

    Ben yaklaşık 3.5 aydır bb yapıyorum. İlk 1 ayında fitness yaptım kilo vermek amacıyla ve 10 kilo verdim. Boyum 1.86, kilom 80, vucudumdaki yağ oranı %10, su oranı %11 ve kas+kemik oranı 74kg ama hala baklava ya da adonis kasına dair bi gelişme yok :) yardımcı olabilecek birisi varsa çok iyi olur :)
     
  17. murinyo
    Offline

    murinyo Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    semihk 1 ayda 10kg verdiğini söylemişsin bu oldukça hızlı bir kilo verme..bence bu yüzden daha derin kendini tam toplyammıştr yani oranların iyi olmasına rağmen derinide braz gergin olmsı gerkyo bence buda bi 3 ayda falan olur heralde ..
     
  18. SemihK
    Offline

    SemihK Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yanlış anlaşılma olmuş :) ilk 1 ay fitness yaptım ve toplam olarak 3.5 ayda 10-11 kg verdim :)
     
  19. Piasca
    Offline

    Piasca Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Yağ oranı biraz daha düşerse %8lere falan abdominal kaslar meydana çıkar gibi geliyor bana.

    Bir de şu var yağ ölçümünü sokaktaki makinalar ile (üzerine çıkılıp ölçülen) yapmadınız değil mi? :D
     
  20. Kafein
    Offline

    Kafein Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bu hafta bu tartılardan almayı dusunuyordum ama herkes kötülemiş.. Yağ oranını real'e yakın ölçtürmek için nasıl bir ekipman bulmak lazım ve bunlar büyük spor mağazalarında bulunurmu ?

    2 yıl önce gittiğim bir yer bir alet vardı iki elinle sıkıyordun ve yağ oranın çıkıyordu, gerçi bunun yaptığı işlev tartınınkiyle aynı sanırım kan dolaşımından falan çıkıyor yanlış bilmiyorsam..

    İlk sayfa benim arkadaşın %7 yağ oranı demiş biri o ölçümü nasıl yapmış ?
     

Sayfayı Paylaş