metallicanın beslenme günlüğü

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve metallica tarafından 11 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    iyi akşamlar herkese amacım kilo vermek ve kütlemi de korumak aynı zamanda şuanda 20 yaşımdayım 95 kilo ve 1.88 boyundayım kendime göre bir beslenme programı çıkardım okula da uyacak şekilde ve sonunda sizlere sorularım olucak ve görüşlerinizi düşüncelerini bekliyorum.


    antrenman günlerim yani p.tesi,salı -- perşembe cuma

    kalkış 07.15 1 ölçek protein tozu (Nitrotech Protein Tozu)
    07:45 1 dilim kepek ekmeği ,4 yumurta 1 tam 3 beyazı, light peynir bir miktar, domates(1 adet), salatalık(1 adet) zeytin (3-4 adet), 1 bardak light süt
    08:15 gibi kahvaltı biter okula giderim
    11:30 okul öğle arası 1 tane elma götürmeye düşünüyorum okula başka bir şey yok gibi (önerilerinizi bekliyorum)
    14:20 okul biter odama gelip yemek hazırlayasıya
    15:00 light 160 gramlık ton balığı yanında 1 tabak kepek makarna ( 250 gramlık makarnanın yarısını yaparım)
    17:00 antrenman başlar
    18:30 bitiş 1 ölçek protein tozu (Nitrotech Protein Tozu)
    19:00 200 gram tavuk ( fırında, yağsız söte şeklinde) ve yanında salata ( marul,domates,salatalık,havuç)

    antrenman dışı günler çarşamba,c.tesi,pazar(bu günler okulum yok)

    kalkış 07.15 1 ölçek protein tozu (Nitrotech Protein Tozu)
    07:45 1 dilim kepek ekmeği ,4 yumurta 1 tam 3 beyazı, light peynir bir miktar, domates(1 adet), salatalık(1 adet) zeytin (3-4 adet), 1 bardak light süt
    11.30 gibi yine elmayla falan geçiştiririm
    14:30 1 tabak kepek makarna ( 250 gramlık makarnanın yarısını yaparım)
    17:00 1 kase yoğurt
    19:00 200 gram tavuk ( fırında, yağsız söte şeklinde) ve yanında salata ( marul,domates,salatalık,havuç)

    bu şekilde düşünüyorum ama sanki çalışmadığım günler biraz zayıf kaldı ama öğrenciyim imkanlarım biraz sıkıntı yaratabilir. sizce nasıldır ekleyelim çıkaralım dediğiniz birşey var mı ? protein oranıda az gibi geliyor uygun yollu kolay yapılabilen protein kaynağı varsa önerebilceğiniz iyi olur belki bakmak isteyenler için burada da çalışma programımı koydum: http://www.bodyforumtr.com/vbforum/metallican-n-antrenman-g-nl-t68760.html
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş