Merhabalar..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BOY tarafından 18 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. BOY
    Offline

    BOY Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    BESYO Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle Kendimi tanıtayım Bendeniz Arda 01.08.1989 doğumluyum 193cm boy ve 90 kg ağırlığındayım 18 aya yakındır body sporuyla iglilenmekteyim..Ve bu o kadar yaşantıma yansıdı ki Beden eğitimi ve spor yüksekokuluna müracat edip kazandım yakında kesin kayıt yaptırıp seneye Allahın izniyle üniversitedeyim...


    Sizlere Sormak istediğim bir kaç sorum var Yardım edip ilgilenirseniz ne mutlu bana...

    1.cisi Göğsüm istediğim gibi gelişmedi Hep derler her insanın bir yeri eksik kalır şehir efsanesi mi yoksa gerçek mi omuz kanat kol bacak iyiyken göğüs beni tatmin etmiyor..Ne yapmam lazım..
    2.cisi Kullandığım ürünler yeterli mi ? Hepsi Weider ürünlerin (cfm whey protein amino liquid pure creatine BcAA 2000 Mega Mass 4000)

    Bunların dışında beslenme olarak da Günde Mutlaka Balık Tavuk ve Kırmızı eti tüketirim yanısıra baklagiller soyalar ne biliyim makarnalar yulaf ezmeleri aklınza ne geliyorsa 3 öğün Meyva kokteyli falan..

    Buna rağmen göğsümün gelişmemiş olması neye bağlı hea unutmadan 1 yıl boyunca dershaneyle birlikte yürüttüm yüksek puan almak için hep ders çalıştım stres dolu günlerdi şimdide son 4 aydır kursa gidiyorum spor akademilerine hazırlık kursu günde bazen 3 antrenman oluyor body nin dışında bi ara 95 ten 86 kg ya kadar düştüm sırf bu yüzden moral falan sıfırlandı bunun etkisinin olduğu aşikar ama ne biliyim işte..

    3.cüsü Sizlerden değerli hocalarım veya bu işten yeteri kadar anlayan arkadaşlardan Resimli anlatımlı Göğüs programı bana hazırlayabilirlerse çok sevinirim...

    DipNot:İstanbulda İkametgah etmekteyim Yardımcı olabilecek arkadaşlar falan çıkarsa yakınsa uğrarım orda oturur sohbet falan ederiz belki daha kaliteli bir zamanla daha çok şey öğrenebilirim...

    Söylediğim gibi Kendimi bu spora adamak istiyorum böyle bir aşk beliriverdi son 18 aydır...
     
  2. ALPEREN
    Offline

    ALPEREN Özel Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2005
    Mesajlar:
    956
    Beğenileri:
    468
    Ödül Puanları:
    0
    Arda hoşgeldin,

    Öncelikle üniversite hayatında, aynı zamanda spor hayatında başarılar dilerim.

    Sorduğun sorular genel konular ve cevapları forumda var, forumda aratarak çok daha kısa sürede aradığın bilgiye ulaşabilirsin.

    Ayrıca şunu belirteyim, göğüs programı istiyorsun ancak nasıl bir göğüs yapın var? Bunu fotoğraflama imkanın varsa ve siteye koyarsan değerli üyeler sana daha net cevap verebilirler.

    Göğüs ile ilgili bir arama :

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/search.php?searchid=284991

    Kolay gelsin...
     
    bonatschi, diez ve Despo bunu beğendi.
  3. kaplan1222
    Offline

    kaplan1222 Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yani eğer göğüs kafesini genişletmekse bol bol koşu yapmalısın ve çok sık değilde derin nefes almalısın arkadaşım eğer göğüs kasları ise şınav çekebilirsin ve forumda daha bir sürü göğüs kaslarını geliştirmek için hareket var onları dne
     
  4. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    kaplan1222, lutfen forum kurallarini benim imzamdaki linke tiklayip oku. Baska bir mesajinda da farketmistim atladigin kuralimizi. Bu kural da diger uyelerimize, arkadasim, hoca, dostum seklinde hitap etmememiz.

    Bir de gogus kafesi kosarak nasil genisliyor, biraz daha acar misin?
     
    Despo ve saydam bunu beğendi.
  5. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Ayrıca derin nefes alarak koşu yapmak nasıl oluyor ben de onu anlamadım.
    Böyle bir şey mümkün müdür?!
     

Sayfayı Paylaş