Merhabalar..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve grkn16 tarafından 22 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. grkn16
    Offline

    grkn16 Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    öncelikle herkeze merhaba adım gürkan body baslayalı 2 hafta oldu..
    1.86 cm ve 113 kilo idim. beslenme konusuna cok dikkat ediyorum
    su anda 107 kilo civarına indim yaklasık 12 gundur kesinlikle 3 beyazdan uzak duruyorum tatlarını bile unuttum.

    beslenme programım

    sabah 4 yumurta beyazı biraz peynir 1 adet greyfurt suyu bir cay bardagı limon suyu 1 domates ve salatalık
    öğlenden önce 1 yesil elma 1 bardak yesil cay ve 10 15 ad. fıstık
    öğlen fabrikada calıstıgım için cok fazla secenek yok 4 5 kasık pilav yada makarna 1 tas corba yemek olarak yemeğin durumuna gore yagsız salcasız seciyorum
    aksamdan once 1 dilim avakado 1 bardak yesil cay 10 15 ad. fındık
    aksam 1 tabak haslanmıs havuclu tavuk göğ. veya ton balıgı biraz gobek salata
    yatmadan once 5 6 ad. cilek 1 yesil elma

    çalıştığım program ise

    1 - bisiklet 15 dk.
    2 - crosstrainer 15 dk.
    3 - mekik 3 set 12-15 arası
    4 - çakı 3 set 12-15 arası
    5 - makarada enseye çekiş 3 set 12-15 arası ( setler 30 - 35 - 40 kg )
    6 - bench makina 3 set 12-15 arası ( setler 15 - 20 - 25 kg )
    7 - omuz press makina 3 set 12-15 arası ( setler 10 - 15 - 15 kg )
    8 - arka kol makarada 3 set 12-15 arası ( setler 20 - 25 - 25 kg )
    9 - makina curl 3 set 12-15 arası ( setler 10 - 10 - 10 kg )
    10 - kosu bandı 15 dk yuksek tempo yuruyus veya hafif tempo kosu

    kilo vermede bi sıkıntı oldugunu dusunmuyorum ama 6 7 ve 9. hareketlerde kollarımın cok gucsuz oldugunu dusuyorum. ki kaldırdıgım kilolardan belli sanırım 2. ve 3. setlerde 8 tekrardan sonrasını basamıyorum. nedeni nedir ve kollarımı güçlendirmek için ne yapmamı onerirsiniz yardımlarınız ve yorumlarınız için simdiden tesekkur ederim..
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Dostum makinadan artık ağırlığa geç yani dumbella haltere vede kardiyoyu uzat makinada biceps yapamazsın zaten bicepsinin üstüne düşersen gelişir
     

Sayfayı Paylaş