Merhabalar, Destek ve Takviye ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ZUPERMAN tarafından 12 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ZUPERMAN
    Offline

    ZUPERMAN Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle merhabalar,

    Yaklaşık 1 ay'dır yediğime içtiğime dikkat ediyorum, kısaca diyet yapıyorum ve spora başlayalı 12gün oldu, çok ağır bir çalışma programım var tamamı yağ yakmaya ve vücut sıkılaşmaya dayalı. Az ağırlık Çok tekrar mantığı ile ilerliyorum, Bütün hareketlerim ortalama 4x15 , fakat diyet ve ağır antrenman şartları nedeniyle artık gücümün tükendiğini hissediyorum ve antrenmanlarda çok çabuk yorulmaya ve halsizleşmeye başladığımı görüyorum. Bunun için birkaç araştırma yaptım ve besin takviyeleri araştırdım yani supplementler, spora daha yeni başlayan birinin supplement kullanmaya başlaması ne kadar doğrudur bilemem ancak kesinlikle takviyeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum ve bunu fiziksel olarak hissediyorum.

    Öncelikle kısaca kendimden ve fiziksel özelliklerimden bahsedeyim,

    Boy: 1.88 - Kilo: 103

    Öncelikle araştırdığım ve almak istediğim ürünleri size danışmak ve göstermek istiyorum

    Bu ürünleri sadece araştırdım ve hepsini alma niyetinde elbetteki değilim, sadece yanlış bir yolda mı ilerliyorum onu merak ettim ?

    İsteğim yağ yakmak ve neticesiyle kilo vermek , ve tabikide bunula birlikte vücudumun sıkılaşmasını sağlamak ve toparlamak , fakat bahsettiğim gibi güç sonusunda sıkıntı çekiyorum, bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden çok teşekkürler..



    Cyto Sport Muscle Milk 1120 Gr - Cyto Sport Tüm Ürünler | Supplementler

    Universal Beef Amino 200 Tablet - Universal Amino Asit | Supplementler

    Weider L-Carnitine 1000 Mg 60 Tablet - Weider L-Karnitin Ve Cla Ve Diyet | Supplementler

    Weider Cla Capsule 150 Kapsül - Weider L-Karnitin Ve Cla Ve Diyet | Supplementler
     
  2. Burak Can
    Offline

    Burak Can Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Beslenme programın ve spor programın hakkında bilgi verip hangi suplementleri kullanmayı düşündüğün konusunda bilgi verirsen daha detaylı bilgiler verilebilir
     
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    güzel bir beslenme plani ve antreman disinda su an hic birseye ihtiyacin yok,
     
    ZUPERMAN bunu beğendi.
  4. ZUPERMAN
    Offline

    ZUPERMAN Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    teşekkürler yorumlar için
     
    Burak Can bunu beğendi.
  5. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    spora gitmeden 1.30-2 saat önce bir tabak bulgur pilavı bence bu yorulmayı önleyici etkide bulunabilir antremanda sürekli seni besliyerek yorgunluk hissini azaltabilir.Diyet yaparken tamamenm karbonhidrat kesmemek çok önemli.
     
    ZUPERMAN bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş