Merhaba,yardımınıza ihtiyacım var..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve acarrecep55 tarafından 1 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. acarrecep55
    Offline

    acarrecep55 Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Samsun, Turkey
    merhaba abilerim yaşım 15 1 sene önce ilk defa başladım 3 ay salona gittim sonra ara verdim evde devam ettim ve tekrar son 6 aydır salonda yapıyorum ilk başladığımda boyum 169 kg 70 yağ oranım %22 ydi şimdi 174 boy 67 kg yağ oranı 8 ilerleme olduğunu düşünüyorum ama biliyorumki bu sporda en önemli şey beslenme ve bu konuda araştırmalar yapmama rağmen düzgün bir program çıkaramadım şimdi uyguladığımı yazıyorum ve sonrasında uygulamak istediğimi yazıcam umarım yardımcı olursunuz. :)
    UYGULADIĞIM:
    SABAH-7:00
    4 Tam yumurta tuzsuz yağsız peynir ve zeyin 50 gr yulaf ezmesi hepsini omlet şeklinde pişirip yiyorum.
    ARA ÖĞÜN-10:00
    1 adet elma
    ÖĞLE-12:00
    100 Gr makarna,esmer pirinc,pirinç gibi karbonhidrat kaynakları günlük değişiyor yanında 100 gr tavuk göğüsü ve az yoğurt
    antreman yapıyorum ve sonrası
    AKŞAM:100 gr makarna,esmer piriç,pirinç gibi karbonhidrat kaynakları yanında 100 gr tavuk göğüsü
    UYGULAMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM:
    SABAH-7:00
    Aynısı.
    ARA ÖĞÜN:10:00
    Aynısı.
    Öğle:100-200 gr makarna,piriç,esmer pirinç
    antreman ve sonrası
    AKŞAM:250 GR Tavuk göğüsü ve yeşillik


    evet abilerim yazacaklarım bunlar değiştirme yapma düzeltme filan lütfen yardımcı olun :)
     
  2. Can135
    Offline

    Can135 Üye

    Katılım:
    28 Mart 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Gayet güzel sabah yaptığın omletin aynısını bende yapıyorum gün içinde güzel bi beslenme antrenman sonrası için makarna onermem çünkü makarna şekerdir onun yerine eriste
     
  3. Academy
    Offline

    Academy Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    macro hesabı yapmalısın , amacına göre belirlemelisin bunu tabi günlük kalori ihtiyacını da
     

Sayfayı Paylaş