Merhaba, bakarmısınız?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve OmerAkdemir tarafından 12 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. OmerAkdemir
    Offline

    OmerAkdemir Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim herkesten. Uygun bölüme taşınmasını rica ederim.


    Selamun aleyküm abilerim;


    Ben spora yeni başladım fakat hocam oldukça ilgisiz başladığım yerde. Elime bir program tutturdu ne göğüs ölçülerimi aldı nede bir beslenme programı verdi. 1,78 boyum var 65 kiloyum. Mekik ve yatarak bacak kaldırma hareketi verdi. Bu programı gösterdiğim her spor yapan kişi bana " Senin zaten kilon yok, bunları yapman için ilk önce kilo alman gerek " diyor. Programımı şöyle yazayım;

    Üst Miğde 3x25
    Legraises 3x15
    Benç Press ( Halteri kullandırmıyor bana bir makineyi kullandırıyor ) 4x8
    Omuz Press 4x8
    Lat Machine 4x8
    Barbel Curl 4x8
    Push Down 4x8
    Leg Press 4x8
    Leg Extention 4x8
    Leg Curl 4x8
    Kalf Raises 4x8


    Abilerim ben bunları 4x12 - 15 arası yapıyorum. Kaldırabildiğim kadar zorluyorum kendimi. Ve haftada 3 gün gelinecek diye bir kural koymuş. Ayrıca alttada " Kapasiteyi zorlamak kesinlikle yasaktır " diyor.

    Abilerim sizden ricam bana bir program verebilirmisin? Yani şunları şunları yap diyebilirmisiniz bana? Teşekkür ederim
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Evet hocaların çoğu böyle olsun böyle program olmaz zaten 10x3 ile başlaman lazım
     
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.
    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş