Merak ettiğim Sorular var Sağlık açısından önemli !

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve samet98 tarafından 2 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. samet98
    Offline

    samet98 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Evde bb ye baslıycam elimden geldiği kadar

    Yaş 15 , kilo 40 , boy 1.60

    Bi Dumbellim var 4 er kg'lik belki biraz fazlada olabilir bilmiyorum babam işyerinde bi arkadışınayaptırdı demirden.

    Bacak Kasları için : Dumbell Squat(3x15) & Lunge (3x15)

    Kol Kasları için : Sandelyeye dik bi şekilde oturuyorum dambulleri kaldırıp indiriyorum 3 set 15er kez.

    Merak ettigim sey su yenı basladım bu 4 kg dumbellın benım açımdan bi zararı olurmu genelde hep 2 kg falan öneriyolarda ondan soruyorum sağlık açısından bi zararı olur mu ?
    KB ye gidiyorum kbde napıcaksın bb yi diceksiniz ben cok bişey istemiyorum şekillensin yeter.KB de bacak önplandaoldugu için
    squat falanda sıkıstırdım araya

    Haftada 4 gün


    Okuldan gelince başlıyorum sabit saat

    Hafif ısınma hareketleri

    Dumbel Squat & Lunge 3 er set 15 kez

    Mekik 2x50 Şınav 3x 12

    Kol kasları için dik oturup dumbeli kaldırıp indiriyorum 3x12 arka kaslar içinde
    sandalyeye ellerımı koyup bir adım atıyorum kalkıp iniyorum 3x20 defa

    SET &BİR SONRAKİ HAREKETE GEÇME ARASI DİNLENMİ 40-50 SN

    Yardımcı olun lütfen dertsiz başıma dert açmak istemiyorum! Eğer 4kg dumbell bana fazlaysa kaç kg'lik edinmeliyim ?

    İyi Günler bench_O
     
    Son düzenleme: 2 Kasım 2012
  2. UtkuG
    Offline

    UtkuG Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yer:
    İstanbul
    4 Kgnin bir zararı olmaz 1-2 aya 5-6 kg ye çıkarırsan daha faydalı olur kas açısından iyi çalışmalar :)
     
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.327
    Beğenileri:
    842
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    4kg dumbell fazla değil başlangıç için.Yanlız zaman geçtikce o ağırlığın sana yetmediğini farkediceksin keşke ağırlığı artırılabilir bir dumbell alsaydın.Sana zararı olmaz şöyle olmaz hareketleri doğru yapmalısın ve de dostum Flexor hocanın evde sadece 2 adet dumbell ile uygulunan programını uygulasan daha iyi olmaz mı?

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html bu linkte mevcuttur.ve biraz daha kombine koy mekik , ters mekik , karna çekme hareketlerini her antreman sonu 4 set 15 tekrar ile başla kendine bir rutin belirle o şekil artırırsın.Vede son tavsiyem ağırlık antremanı harici gününe http://www.myspace.com/video/mason/ab-ripper-x/50789881 bu linkteki 16 dakikalık karın antremanını koy.Sonrası zaten bişey olursa yaz yardımcı olmaya çalışırm ha birde hareketlerin isimlerinden google gir ordan youtube gir ordan yapılışlarını videolu izle...
     

Sayfayı Paylaş