Meraba Arkadaşlar ! Aranızda yeniyim yardımcı olursanız sevinirim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Erkam007 tarafından 7 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Erkam007
    Offline

    Erkam007 Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meraba Arkadaşlar
    Ara ara salonlara gittim ama herseferinde bıraktım. Bir arkadaş grubumla tekrar başlıyacağım ve bu sefer bırakmıycam çünkü vücudumu artık beğenmiyorum. Boyum 1.73 kilom 75 şuan finallerim var 1 şubatda başlıycam spora ama o zamana kadar evde halterim ve dumbellım var onlarla birşeyler yapmak istiyorum ne tavsiye edersiniz ? Birde supp. kullanımına cok meraklıyım forumda okuduğum kadarıyla ilk 3 ay gereksiz diyorlar ama ben biraz meraklı oldugumdan durduramam kendımı kullanırım gibime geliyor en azından ilk bir ay kullanmıyım sonraki ay bir veya iki supp. la başlayayım diyorum artık ne önerirseniz ? Birde benim için pro gainer kullanımı uygun mudur ? Salondaki hocalara soruyum diye düşündüm ama onlarada pek güvenemiyorum coğu elindeki supp.ları satmaya calısıyor çünkü
    Yardımcı olursanız sevinirim....
     
  2. Erkam007
    Offline

    Erkam007 Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
  3. stoica
    Offline

    stoica Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    28
    İlk 2 ay supp. kullanma derim.Beslenme düzenini oturtmaya çalış.2 ay sonunda kullanmaya başlarsın sadece protein tozu işini görür.Ha illa ben alıcam dersen whey protein tozu alırsınnAnt. sonra 1 ölçek kullanırsın.
     
  4. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.246
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş