menuskuslu diz; (cardio)antrenmani

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Cellucorc4 tarafından 22 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    arkadaslar bu sporu yaklasik 2.5 yili askin bir zamandiir yapiyorum ve kendimce beslenmeyi tam oturtamamam disinda guzel gelisim yakaliyorum kisaca ozet tanimlama yapayim kendime

    boy:1.85
    kilo:85(ramazandan dolayi cok kayip yasadim)
    kol:42

    asil konuya gelecek olursak benim dizim de 2.derece menuskus var sag dizimde bu nedenle kosu ve bisiklet yapamiyorum yuruyusde uzun sureli olmamak kaydi ile sorun olmayacagini soylemisti doktorum

    ancak kardiyo yapmadan bulk sezonu vahim bir hal aliyor hacim calismam gobek calismasina donuyor sizlere sorum

    bir milli sporcumuz ismini unuttum bedensel engelli tek bacagi yok ve dunya vg sampiyonu oldu kendisi

    ben menuskus yuzunden kardio yapamazken bu sporcumuz nasil bir yag yakim teknigi uygulamis olabilir dizinde sakatlik olanlarin yag yakmak icin nasil bir antrenman uygulamasi gerekir yardimci olursaniz cok sevinirim

    bir ara pes etmistim kardiyo olmadan bu spor olmaz deri incelmez bu dizlede krardiyo olmuyor ben bu sporu adam gibi icra edemeyecegim diye ama aklima engelli milli sporcumuz geldi ve merakim cok artti bu tarz bir antrenman sistemi hakkinda bilgisi olan yada dizinde menuskus olup bu sporu guzel bi sekilde icra edenler yardimci olursa cok sevinirim ..
     
  2. piskevit
    Offline

    piskevit Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    bendede aynı sorun mevcut koşmak yada bisiklet çok zor oluyo ben genelde ip atlıyorum ama dizlerimi fazla kırmadan ve yumuşak zemin üzerinde diğer yöntemim ise yüzmek oluyo 1 saat yüzünce gerçekten çok etkisini görüyorum
     
  3. kozalpay
    Offline

    kozalpay Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    kardeşim ip atlamanı da kesinlikle önermem.ip atlamak dizlere koşmaktan daha fazla yük bindirir.yüzmek mantıklı bir tercih olacaktır.ancak yüzmeye her an ulaşılamıyobiliniyor.bunun yerine üst vücutla yapılan cardio antrenmanları tercihin olacaktır.evet cardio yaparken bacak (quadricepsler özellikle) kasların en büyük kaslar olduğundan dolayı en fazla kaloriyi yakar ancak üst vücudunu çalıştıracak cardio sistemiylede yaklaşık kalorileri yakabilirsiniz.eğer varsa kum torbasıyla çalışabilirsiniz örneğin...
     
  4. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    kum torbasıyla çalışabilirsin,gölge boksu yapabilirsin,bazı mmacıların yaptığı gibi tamamen farklı,kalp atışını artırabilecek cardio egzersizleri yapabilirsin(youtubede videoları var,bulursam bende ekleyeyim),yada street workout tarzı cardio çalışmaları var gene bacağa çok yük bindirmeden,biraz geniş bir araştırmayla birkaç hoşuna giden yol bulabilirsin.

    edit : https://www.youtube.com/results?sea....3j5.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.jSLpohj_5a8

    burada birçok video mevcut,hepsini izleyip kendince bir cardio çalışması oluşturabilirsin.
     
    Son düzenleme: 4 Ağustos 2013

Sayfayı Paylaş