Meme Ucundaki Tuhaflık!

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve acshle tarafından 20 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 22 üye.
  1. acshle
    Offline

    acshle Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Çaresini Bulamadığım Mütiş Sorunum.
    Soğuk Suya Dokunduğunda Vücudum Yada Sıcak Gerilme Yaşıyorum
    Yada Herhangi Bi Şekilde Oynarsam Meme Uçlarımla O Zaman Geriliyor.
    Kimse Bi Çaresini Bulamadı Bu Benim 2. Konum Farklı Resimler Olduğundan Yazıyorum Kusuruma Bakmayın Lütfen.
    Bilen Bilmeyen Söylesin.
    Dips Şınav Fln İşlemiyor Buna Hani...
     
    mma- bunu beğendi.
  2. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    jınekomastı olabılır bır uzmana gorun
     
  3. kng0909
    Offline

    kng0909 Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    benzer sorunu bende yasıyorum cok ıgrenc gorunuyor. yok cozumu hareketı ılacı
     
  4. Perseus
    Offline

    Perseus Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    aynı problemi bende yaşıyorum. jinekomastinin hormon bozukluğundan kaynaklandığını okumuştum. ancak bu tamamen yağlanmadan ibaret bi durum gibi geliyor bana. allah aşkına bilen birisi çıksında kurtarsın bizi şu dertten kışın problem olmuyor ancak yazık çok büyük sıkıntı. özellikle beyaz t-shirt body tarzı şeyler giydirimde çok çirkin bi görüntü oluyor. içime bişey giymeden tshirt giyemez oldum. gidip yağ aldırın gibi tavsiyelerde bulunmayın lütfen. bu işin doğal bi yolu olmalı.
     
    mma- bunu beğendi.
  5. lordmarvel
    Offline

    lordmarvel Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    580
    Beğenileri:
    214
    Ödül Puanları:
    0
    meme ucu sorunu bendede var soğuk duş alınca geçiyor mesela. göğüsler yağlı değil ilginç
     
  6. jackmaldow
    Offline

    jackmaldow Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    293
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    LA / California
    Bende merak ediyorum acaba yağlanmadan mı ?
    Çok kafama takmıyorum sizde takmayın :)
     
  7. acshle
    Offline

    acshle Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yeni Resimler Ekledim Arkadaşlar Bakabilirsiniz.
    Sanırım Sizinde Sorununuz Benimle Aynı.
    Bu Saçma Probleme Tıp Bile Karşı Koyamıyor Heralde duh
    Ben İnsanlara Sorduğumda Aldığım Cevap.
    Dipsde Daha Aşşa İnerek Kalk.
    Alt Göğüs İyi Çalış.
    Herşeyi Yaptım.
    Ama Sonuç Olarak Antremandan 1-2 Saat Sonra Yine Aynı Meme Ucu Yine Aynı.

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Aralık 2011
  8. oniks41
    Offline

    oniks41 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    aynı sorun bende vardı.
    geçen yaz doktora gittim.Hormon testi yapıldı ve ultrason cihazı ile inceleme yapıldı.Jinekomasti değil dedi doktor.Estetik cerrah ilede görüştüm.İnceledi.Vücuttaki yağlanmaya bağlı bir şey dedi.Yağ oranın düştükçe ve göğüs kasların geliştikçe azalır dedi.

    size tavsiyem bir doktora gidin.(Genel cerrahi ya da estetik cerrahi)
    içiniz rahat etsin
     
  9. Azi
    Offline

    Azi Yeni Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2011
    Mesajlar:
    488
    Beğenileri:
    2.006
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    peki azalma var mı senin vücudun da
     
  10. oniks41
    Offline

    oniks41 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    evet azalma var
     
    Azi bunu beğendi.
  11. kng0909
    Offline

    kng0909 Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    ben 96 kılodan 69 kılo ya kadar dustum . ama bı degısme goremedım . sadece antreman esnasında ve soguk hava etkısı sonucunda guzel gorunum kazanınca o halını az daha koruyor okadar . ılk baslarda sadece bende var herhalde genetık bısey ve ya bı hastalık derken bı kadar kısıde olması sasırttı benı :d
     
    mma- bunu beğendi.
  12. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Bence hiç bir değişme görmediyseniz mutlaka doktora gidin. Plastik cerraha giderseniz özellikle devlet hastanelerindeki sizin çok iyi olur. Jinekomasti mi değil mi anlarsınız weightlifter
     
  13. sadicn1811
    Offline

    sadicn1811 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Aynı problem bendede var tıpkı sizin anlattığınız biçimde tırnaklağımda yada soğukta büzüşüyor fakat normal durumlarda sadece ucu şişiyor.Ben jinokomasti olduğunu düşünmüyorum.Sanırım kilo ve yağlanma ile ilgili bir problem.. 1 hafta içinde doktora çıkıcam edindiğim bilgileri sizlerle paylaşırım.
     
  14. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    bu jinekomastı beyler her ne kadar tek resimle teşhis koyamasakta bu tip sorunları olanların genelınde aynı hastalık jınekomastı oluyor cerraha gorunun bakın ne dıyor
     
  15. 21qRam
    Offline

    21qRam Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2011
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    aynı durum bendede var abicim soguk veya tırnaklarımla vücudumu titrettirince düzeliyor bir sonuca vardıysan bilgilendirebilirmsiin ?
     
  16. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşlar yazmadan duramadım :)

    her yaz tatıle gıdınce bir elimle gizlice göğüslerimi mıncıklıyorumkı sertleşsin ucları başka turlu balon gıbı ucu oluyor utanıyor ınsan ama çaktırmadan yapıyorum bunu yoksa yanlış anlarlar annemlerde bana bakıp gülüyorlar derdimi biliyorlar :D
     
    mma-, Azi ve efekan bunu beğendi.
  17. sadicn1811
    Offline

    sadicn1811 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    03.01.2012 tarihine Gögüs Cerrahi'sine randevumu aldım.Edindiğim bilgileri sizinle paylaşıcam.
     
    Cidade de Deus, 21qRam ve Azi bunu beğendi.
  18. sadicn1811
    Offline

    sadicn1811 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar bugun çıktım doktara göğüs cerrahi için almıştım randevuyu fakat genel cerrahi ilgileniyormuş . Doktor biraz inceledikten sonra kan tahlili ve röntgen istedi . Böyle sorunlarda kan tahlili ve röntgene bakılmadan kesin birşey söyleyemediklerinden bahsetti. Kan tahlilini yaptırdım fakat röntgen ayın 09.01.2012 tarihine ertelendi . Yani kesin sonucu ayın 9 unda yazarım.
     
    21qRam ve Azi bunu beğendi.
  19. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Kan tahlillerinde hormonlarına bakıyor. Sorun hormonsal mı diye. Değilse sebebini onlarda bilmiyor :)

    Röntgende de yağlanmamı yoksa meme dokusumu var diye bakacak.
     
    21qRam ve Azi bunu beğendi.
  20. acshle
    Offline

    acshle Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Can Kardeşim sadicn1811 Canım Kardeşim Hepimiz Senden Haber Bekliyoruz Güzel Haberler ve Anlaşılabilir 'Çözüm Bulundu' Gibi Güzel Cevaplarla Dön Ne Olursun Bize. Beklemedeyiz Aklında Bulunsun.
     
    Azi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş