Meme sorunsalı

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve Rheia tarafından 17 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Rheia
    Offline

    Rheia Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba abilerim kardeşlerim yazim biraz uzun olacak kusuruma bakmayin icimi dokucem .
    Bende yaklaşık 1.5, 2 senedir yada daha fazladir var ama dikkatimi cekmedi .meme sorunu var uçları falan çok büyük suya girince soğukta falan küçülüyor iyice psikolojimi bitirdi yani .
    Yaş 17 kilo 74 boy 1.75 bu arada . Doktora gittim biraz baktı elledi sıktı falan :D normal dedi ama pek ilgilenmedi . Sonra yinede ultrasona gir dedi girdim ultrasondaki adam herkese 1 kere baktı direk sonuçları verdi bana ayrı ayrı 3 kere baktı . Sonra sonucu verdi doktora götürdüm adam tatile gitmiş . Sonra daha götürmedım ama burada yardımci olacak varsa sonucun resmini atarım.
    İşte her neyse memem çok büyük ameliyatları varmış fakat pahaliymis baya bi. Okula bu şekilde gitmek istemiyorum psikoloji 0. Bir akıl verseniz lütfen :(
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.286
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Jinekomasti var gibi gozukuyor. Doktora tekrar sonuclarini goster. Ardindan beraber karar verirsiniz. Ameliyat icin 18 uzeri olmani beklerler.
     
    Rheia bunu beğendi.
  3. Rheia
    Offline

    Rheia Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    Teşekkür ederim . Doktor yüz geçer demişti geçmese de bi yararı olur mu ? Yüzmeye direk kaydolurum çünkü illallah getirdi şu ikiz Kuleler :D
     
  4. Barış Öztürk
    Offline

    Barış Öztürk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim jinokomasti 18 yaşına kadar kendiliğinden geçme olasılığı var vucüt istemediği sürece naparsanda yap geçmez 18 yaşını geçince hala devam ederse liposakşın yapılıyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Rheia
    Offline

    Rheia Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    18 yaşına kadar devam yani :( flaster bandı mi alıp yapistirsam ki bi yerde öyle bişey okumuştum :D teşekkür ederim abi yorumun için ama keşke gerçek bu olmasaydı :(
     
  6. Barış Öztürk
    Offline

    Barış Öztürk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim arkadaşımın jinokamasti sorunu var bende ordam biliyorum dostum. Seninkiyle hemen hemen aynı her yolu denedi kardiyosundan tut l karnitinler termojenik yağ yakıcılar bütün her yerinde faydası oldu ama gögüsünde hiç bi değişiklik olmadı. Dediğim gibi 18 yaşına kadar bekle kendiliğinden geçmezse ameliyat düşün.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Rheia bunu beğendi.
  7. m1kro
    Offline

    m1kro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynı sıkıntı bendede 1 seneden beri var Yaş 15 akrabalardada var coguninki düzeldi ameliyat olan yok.179 boy 72 kg mım bende.
    --- Mesaj birleştirildi, 18 Ağustos 2016 ---
    Eger hosuna gitmiyorsa erkek korse tip atletler var daha düzenli gösterir ondan al derim.Ben tişort giymiyorum. Kıyafetler hep gömlek .D
     
    Rheia bunu beğendi.
  8. Barış Öztürk
    Offline

    Barış Öztürk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Dediğim gibi vucüt kendi düzeltiyor. Dışarıdan karnitinlerle felan düzeltilicek bişey değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. m1kro
    Offline

    m1kro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadasın vucut yag oranı biraz fazla ise ondanda olabilir ben 82 kg dım 72 ye düstüm 2.5 ayda.ciddi oranda kas kaybetmişim onları geri kazanmaya çalısıcam simdi tek seferde 7 8 tn barfiks cekiyordum simdi 3 zor
     
  10. Rheia
    Offline

    Rheia Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    Vücut yağ oranı %25 civarında geçen sene bakmıştim instagramda da öyle bi resim vardı yağ oranına göre vücutlar benimki birebir %25 gibiydi . Valla bende tam karnitine para biriktiriyodum :D neyse aliyim bi işe yarasın :D
     
  11. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.286
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Bosuna para verme, bir sporla ilgilenip dogru beslen yag oranini azalt, doktora gozuk, 18 yasini bekle,,,abi ve antrenor tavsiyesi.
     
    Rheia bunu beğendi.
  12. Rheia
    Offline

    Rheia Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    Teşekkürler abi . Beslenmeyi baya bi kıstım yani şekeri falan . Fitness devam etmeyi düşünüyorum birde ayarlanabilir dambil alıp ev hareketleri yapıcam. Ayrıca yüzmeye gidicem oda baya yararlı oluyormuş . Tekrar teşekkür ederim :)
     
    octeniskrup bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş