mekikle ilgili yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve walter123 tarafından 2 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. walter123
    Offline

    walter123 Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    evet önceliklle forumda yeniyim umarım konuyu yanlış yere açmadım. herneyse sorunum şu ben şimdiye kadar mekikte ağırlık kullanarak 15erden 4 setlik çalışıyodum ama yeni hocam sende fazla yağ yok ağırlıksız çalış dedi. sizce ağırlıklı olarak devam mı ediyim yoksa ağırlıksız set tekrarını 25-30a çıkarıp öylemi devam ediyim ? bu arada boy 174 kilo 64 şimdiden teşekkürler
     
  2. Craxiel
    Offline

    Craxiel Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    gemi inşaat müh.
    mekikte ağırlığın çok önemi olmadığı gibi ilerleyen yaşta bel fıtığı yapabiliyor sen yanmayı aldığın sürece yapabildiğin kadar yap ne kadar çok yanarsa o kadar gelişir ama 1 gün çalış 1 gün ara ver hareketler için 8 min abs yada p90x den faydalabilirsin
     
  3. buraksaibot
    Offline

    buraksaibot Yeni Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2013
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    28
    ağır bir karın çalışması sana istediğin baklavaları vermez, düşük bir yağ oranı sana istediğini verir. Mekile pek uğraşma derim 21. yydayız artık.
    bu arada bu çalışmayla alt karın ve adonisdeki değişimi gözleyebilirsin. Haftada 3 kere
     
  4. walter123
    Offline

    walter123 Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkürler ikinizede artık ağırlıksız devam ederim
     

Sayfayı Paylaş