Mekik hakkında

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve astigmat tarafından 28 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. astigmat
    Offline

    astigmat Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilk önce merhaba,
    mekik çekmek ile karındaki yağlanma azalır mı? biraz araştırdım ama tam istediğim net cevabı alamadım karın bölgemdeki yağları yakmak istiyorum ama spor salonuna gidecek vaktim yok evde mekik çeksem düzenli karnımdaki yağları yakıp biraz düzleştirebilirmiyim o bölgeyi cevaplar için teşekkürler
    forumda yeniyim yanlış bölüme açtıysam özür dilerim konuyu
     
  2. mertcx
    Offline

    mertcx Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Bölgesel zayıflama diye bir şey yoktur. Göbek bölgendeki yağlardan kurtulmak istiyorsan beslenmeni protein ağırlıklı yapıp, bol bol koşucaksın..
     
    astigmat bunu beğendi.
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    kardio yapman gerek istersen sabah akşam çek mekık yağ erıtmez kucuk bır kas oldugu ıcın harcadıgı enerji azdır

    Yağ yakmak için yüksek kalp atış hızında, yavaş tempoda ve sürekli olarak yapılan egzersize kardiyovasküler ya da kısaltılmış olarak kardiyo denir. 30 dakika boyunca durmaksızın yapılan koşu, bisiklet, yüzme ve kürek en popüler kardiyo egzersizlerdir.


    KARIN KASLARI İLE İLGİLİ EN YAYGIN MİTLER
    Mit #1 : Abdominal kaslar diğerlerinden farklıdır.

    Karın kaslarınızda vücudunuzdaki diğer kaslarınız gibidir. Karın kaslarınızın sadece konumu farklıdır ve kol ve bacak kaslarının aksine kemikli bir yüzeyin üstünde bulunmazlar. Bu yüzden onları göğüs veya kol kaslarınız gibi çalıştırmalısınız. Fizyolojinin temel kuralları diğer kaslar için geçerli olduğu gibi karın kasları içinde geçerlidir. Bunun anlamı kaslarınızı doğru bir şekilde çalıştırmak için hareketleri düzgün bir şekilde yapmanız gerekir.

    Mit #2: Karın kaslarınızı hergün çalıştırmalısınız.

    Ağırlık çalışmalarıyla ilgili kurallar derki; "kaslarınızın kendine gelmesi için en azından bir gün dinlendirin." Bu karın kasları içinde geçerlidir. Her gün çalışmak yerine gün aşırı ya da haftada 3 gün çalışın. Vücudunuzun diğer kısımları gibi karın kaslarınızın da molaya ihtiyacı vardır. İşin püf noktası her gün çalışmak değil sıkı çalışmaktır.

    Mit #3: Karın egzersizleriyle karın yağlarından kurtulursunuz.

    Bölgesel zayıflama diye bir şey yoktur. Karınlarında yağ olan insanlar yağların altındaki kasları çalıştırarak yağlarından kurtulacaklarını zannederler; fakat yanlış düşünürler. Bir kasın üstündeki yağdan sürekli olarak o kası (veya bölgeyi) çalıştırarak kutulamazsınız. Karın yağlarınızı yakmanın tek yolu düzenli egzersiz ve sağlıklı, düşük kalorili diyettir.

    Mit #4: Çok tekrar kas yapmak için gereklidir

    Daha önce okuduğunuz gibi karın kaslarınızda vücudunuzdaki diğer kaslar gibidir ve bu da şu anlama gelir: Karın kaslarınızı da diğer kas gruplarınızla aynı şekilde çalıştırmanız gerekir. Karın kaslarınızı güçlendirmek için ağır çalışmalısınız.

    Mit #5: Herkes düz bir karına sahip olabilir

    Bir çok insan için düz bir karına sahip olmak fizyolojik olarak mümkün değildir. Bir çoğumuzda karın kasları dış bükey olarak şekillenmiştir, düz değildir. Yaş, genetik, cinsiyet gibi faktörler karnınızın ölçüsünü, şeklini ve görünüşünü belirler.


    Mit #6: Eğer zayıf bir sırta sahipseniz karın çalışmak bunu daha da kötüleştirir.

    Karın çalışmak sırtınızı da güçlendirir. Vücudun karşılıklı kasları birbirlerine daima yardımcı olur. Bu nedenle zayıf karın kaslarınız varsa iş yükü sırta biner ve karın kaslarınızı güçlendirdiğinizde sırtınızda daha güçlü olacaktır.
     
    CaglarYildiz, astigmat ve SiR_Arawn bunu beğendi.
  4. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Cidade de Deus adlı üye doğru bir bilgi vermiş dostum yazdıklarını kelimesi kelimesine okumalısın.Ama şöyle söyliyim sana mekik hareketi senin karın kaslarının gelişmesinde etkili olur ama o kasların gözükebilmesi için vücud yağ oranın belli bir orana düşmesi gerekir yani aslında vücudundaki yağ kütlesi ne kadar fazla olursa o kasların görünmesini engeller gibi birşeydir.Bunun için vücud yağ oranını Cidade de Deus adlı üyenin dediği gibi cardio yaparak düşererek mekik ve ek karın hareketleri karın kası çıkarabilirsiniz..
     
    Cidade de Deus, Delivücut ve astigmat bunu beğendi.
  5. astigmat
    Offline

    astigmat Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için
     

Sayfayı Paylaş