MAX. YAĞ ORANI

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Clean tarafından 27 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Öncelikle merhaba arkadaşlar tartımın bugün itibari ile doğru yağ ölçümü yaptığını farkettim ve inanamadım çıkan orana 32.9 tamı tamına çok çok yüksek bir değer resimde de gördüğünüz gibi önerileriniz tavsiyeleriniz nedir yaş 16 boy 176-177 civarı kilo 80 yardımınız için şimdiden teşekkürler iyi forumlar.
    http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vvypr.jpg
    http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vvyqd.jpg
     
  2. kerem191
    Offline

    kerem191 Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    yağ oranın o kadar yoktur ama %24-25 kesin var.
     
  3. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Peki ne yapabilirim 0 yağlı diyet yapsam vücudun yağada ihtiyacı var diye biliyorum öylede yağ yakımı mümkün olmayacak eklemeler yapıyım haftada 3 gün kickboks yapıyorum kilo alıp verme dönemlerim oldu o yüzden böyle oldu bu vücut
     
  4. mrzess
    Offline

    mrzess Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bak güzel kardeşim ben sana yardımcı olmaya çalışayım.Zaten kickboksa gidiyormuşsun.Kick boks sana dayanıklılık,kondisyon ve yağ yakımı sağlayacaktır.Ancak senin öncelikli işin beslenmeni düzenlemek olsun.Her şey beslenmeden geçiyor.Beslenme programı çıkartmak doğru değil.Çünkü beslenme sabit olduğunda beyin sürekli diyeti bozmalıyım moduna giriyor.Sen programının üzerine tek bir farklı bir şey yesen bile için rahat etmiyor.Bu nedenle beslenme programını kendin oluşturmalısın.Nelere dikkat etmen gerektiğin konusunda yardımcı olabilirim.Bir kere basit karbonhidratı kesmelisin.Bunlar nedir ? Ekmek,makarna.Kısacası unlu mamüller.Şekeri direk keseceksin.Şeker alacaksan bunu meyvelerden alacaksın.Basit şeker çok zararlı.Tuzu da kullanma.Yediğin bir çok yiyeceğin içinde tuz zaten var.Fazlası vücudunda su tutar.Bunun dışında karbonhidrat alacaksan bunu komplex karbonhidratlardan yapacaksın.Ekmekse kepekli,çavdarlı ekmek.Tabiki yine çok az.Makarnaysa kepekli.Bulgur pilavı ya da.Yağlı şeylerden zaten uzak duruyorsun.Cips,koladır,bisküvidir,çikolatadır kesinlikle yok.Günlük protein alımına da dikkat etmen gerek.Kilogramın başına günde 1,5-2 g protein alsan yeterli.80 kilo olduğunu varsaysak.80x1,5=120 g protein alman yeterlidir.Protein kaynakları nelerdir en basitinden;Et,süt ve süt ürünleri,yumurta,baklagilller.
     
  5. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum bu aralar makarnayla aram bayağı bir iyiydi antrenmana gitmeden önce yumuluyordum desem yeridir kola cips çikolata zaten çoktan çıkardım hayatımdan şekeri de bırakalı 7-8 ay oluyor hafta içi daha rahat gidiyor diyetim ama hafta sonları erken kalkıyorumda öğlen ki yemeği nasıl yiyeceğimi bilmiyorum artık kahvaltıda yumurta yemeye başladım 1 tane tam yiyorum yanında peynir ve 1 çavdarlı ekmek okulda hafta içi ekmek arası alıyorum mecbur ama hafta sonu ne yesem diye kara kara düşünüyorum gerçekten yarım yağlı veya yağsız süt alıp onuda tüketmeye başlayacağım değerli yorumunuz için tekrardan çok teşekkür ediyorum.
     

Sayfayı Paylaş