Max-Min Gelişme

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sansarsalvo tarafından 18 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. sansarsalvo
    Offline

    sansarsalvo Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar sitede yeniyim 3 aydır da Fıtness yapıyorum . Merak ettiğim Kol gögüs veya Omuzlarda aylık ne kadar gelişme veya artış olur cm olarak ..
    Örneğin ; Benim Pazu olarak 3 ayda 28'Den 32 ye çıktım fakat gögüste 89 dan 91e çıkabildim. Bunlaın maksimun veya minimun bi oranı varmı veya sizde durum nasıl teşekkürler :)
     
  2. romeofek91
    Offline

    romeofek91 Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Max ve minimum bi oran herkes için genel değildir yani genelleme yapılamaz genetiktir salonda 7 senelik bi abim var kol 42 cm gelmiş 2 yıldırda pek bi oynama olmuyomuş ne kadar hareketleri değiştirse devset süperset denesede olmuyor bulkta 42 cm definede 41-40 felan oluyomuş ama bir başka 4 senelik bi abim var 44 cm onunda halada gelişimde herkesin bi genetiği var max gelişmeye geldiğinde onu korumaya çalışıcaksın sadece yoksa küçülürsün

    Genetiği steroid ile bozabilirsin tabiki o ayrı bi konu :) en son izmir karşıyakada ölen çağlar haberlere çıkan çocuk gelişmesi durduğundan steroid kullanmış babası konuşmuştu hatta sonrada ölmüştü benim bildiklerim bu kadar bi yanlışlık varsa affola :)
     
  3. onurturangs
    Offline

    onurturangs Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğretmen
    Yer:
    istanbul
    benim felsefem bir yere kadar gelişim sonra şekil olduğu için 2-3 cm nin lafını yapmam sanada yapmamanı öneririm bundan 6 ay önce kollarım dev gibiydi ancak şekil o kadar kötüydü ki çok uğraştım düzeltmek için tabi bunu anlatmak pek kolay değil resim olsa da göstersem :)
     
  4. sansarsalvo
    Offline

    sansarsalvo Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    sağolun ilginiz için :) Usta çok zayıfım o yüzden cm cm takip edip her artışta seviniyorum konstre oluyorum :) Düşünebiliyo musun 1.80 Boyum var 60 kiloydum 28cm kol :) Suan kötü görüntüyü yok ettim topladım biraz ama gercek iyi bi vucut için çok yolum var braz zaman gecsin garnıer kullanmayı düşünüyorum bakalım :)
     

Sayfayı Paylaş