masturbasyonsuz geçen bir kaç gün, belki de hafta ...

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve 3mr3 tarafından 9 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 44 üye.
  1. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Selam,
    Çok değil birkaç gün önce porno bağımlılığım olduğunu düşündüm, her erkek gibi ben de masturbasyon yapardım belki de günde 2 defa. Bu beni son zamanlarda rahatsız etmeye başladı. Kendimi dinden uzaklaştığımı, kendini kontrol edemeyen bir mahlukat gibi hissettirdi desem yeridir. Kendimi rahatlatmak için "benefits of no fapping" (masturbasyon yapmamanın faydaları) tarzı bir araştırma yapıyım dedim. reddit'te nofap konu başlığında insanlar dertleşme başlığı açmışlar. bazı insanlar benim gibi müzdarip , bazılarının cinsel sorunları var, bazıları partnerlerine değer verememekten yakınıyor. Herkes masturbasyonu tamamen kesip birbirine destek oluyor, porno izlemior, pornografik içerikten kaçınıyor, kadınlara değer veriyor ve temiz olmanın güzelliğini yaşıyor ve bu deneyimleri anlatıyor. bir kaç şey okudum ve beni motive etti. Kimisi saçlarım daha güzel demiş , kimisi sex yaparken yaşamadığı orgasmı yaşadığını söylüyor. Kimisi sevgilisi olduğu halde seksi bi kadına karşı kendini koruyabildiğini söylüyor..... Derken bakalım bunun spora etkisi olucak mı dedim. 4 Aralık'tan beri temizim.
    Squatım 1 ayda 8 kilo arttı 133---> 141. ki ben bir senede 25 kg arttıran bir adamdım. deadliftim 220 den 230lara vurdu. bench press 120den 125 e.
    ben bunun nofap ile ilgili olup olmadığını araştırırken yine redditte insanların nofap sonucu spor tecrübelerini paylaştığı bir başlık gördüm. neredeyse 100 kişi yazmış benim gücüm şu kadar arttı. hatta bir arkadaş eskiden kür yapıyormuş, şu an 250 küsür gününde temiz ve kendini kürdeki kadar temiz ve güçlü hissettiğini söylüyor. ve bilimsel olarak masturbasyon yapmamanın her saniye dopamin reseptörlerini güçlendirdiğini iddia etmiş ne kadar doğru bilmem ama uyku düzenim bile değişti.
    bazıları özgüvenlerinin çok daha yerine geldiğini söylüyor. kimisi tüm gün bilgisayar oynayıp dışarı çıkmazken, nofap sayesinde içgüdüsel olarak bir eş bulma sendromuna girip ilk defa kızlara tanışma teklif ettiğini falan yazmış.
    bilmiyorum eğer denemek isteyen varsa bu başlık altında devam edelim , tecrübelerinizi paylaşın. ben şu an 30 güne yakınım herhangi bir sıkıntı yaşamadım ve bunsuz da yaşayabiliyomuşum bunu anladım.

    eğer bu placebo efekt ise .... ben bu hissi seviyorum.

    iyi forumlar,
     
    Son düzenleme: 9 Ocak 2015
    Savino89 bunu beğendi.
  2. akekilli
    Offline

    akekilli Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    165
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Istanbul
    Bilimsel yanıt istiyorsan; Ejakulasyondan sonra erkeklerde prolaktin hormonu yoğun salgılanır. Kaslar fazla ise uyku ve bitkinlik yapar. Çünkü kaslarda hormon salgılar. Ejakulasyondan sonra güzel bir uyku çekersen prolaktin etkisini atarsın. Ayrıca sık günde 2 üzeri mastürbasyon hafızayı ve konsantrasyonu zayıflatıyor. Kararında yaparsan bir sorun yok.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bekci, Balboa7, Created By Loss ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    bilimsel açıklama için teşekkürler, bir süre için hiç almicam. güç olarak elit bir seviyede olmama rağmen tesadufi bir güç artışı yaşamam beni çok motive etti. ayrıca 1de yatıp 7 de uykusuz bir şekilde köpeğimi koşuya çıkarmam da cabası.

    en son 1 maksimum deadlift denediğimde arkadaşım Mete: "abi o kadar rahat hızlı kaldırdınki bence 2 giderdi" dedi.
     
  4. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Sende belirtmişsin zaten bunlar faydaları reelde olaylar daha farklı gelişebiliyor açık bir şekilde anlatıyım gördüğün seksi bir kıza karşı aniden erkeklik organın sana hazırım diyor :D . Buda seni rahatsız eder helede dar pantolon falan giyiyorsan habire .. neyse :). Kısacası ben kaldırdığım ağırlığı daha fazla geliştirmek için veya daha fazla hacim almak için bu tür ihtiyaçlarımdan feragat etmem . Ama bu tamamen tercih meselesi .

    Ayrıca hala anlayamadım 4 Aralık dedin demi dostum ne yaptın sen ben bırak o kadar dayanmayı dayansam bile benim antrenmanlarımada kötü yansır ağırlık kaldırırken istediğim verimi alamam zaten
     
    Bekci ve akekilli bunu beğendi.
  5. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    günde 5 kere yapan japon bir çocuğun postunu okudum ben niye yapamam dedim. herif 1 seneye yakın yapmış artık saymadığını söylemiş. ve sayısız değişen şeyden bahsetti. ayrıca ben sadece masturbasyondan bahsettim. bu ihtiyacınızı sadece partnerinizle gidereceksiniz, elinizle değil. bu insanı psikolojik yönden olumlu etkiliyor çünkü elinizle yaşadığınız orgasm sahte bir his. ve şöyle bir gerçek varki düzenli masturbasyon , gerçek sexin doruğunu yerle bir eder. şimdi sorarım size miktar mı kalite mi? yani hergün bu hissi yaşamak mı, yoksa partnerinle bitmeyen bir gece ve mükkemmel son mu?
    bu saatten sonra kalite..
     
  6. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    don jon diye bir film vardır.vasat bir film ancak konusu itibariyle aynı.izlemeni tavsiye ederim.burası erkeklerin alanı girmek istemezdim ancak olay farklı bahsettiğin konu itibariyle.filmde kendine dair bir şeyler yakalayabilirsin.
     
  7. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    izledim. porno fantazileri yüzünden sevgilsini tatmin edemeyen ve boş zamanlarında kendini eliyle tatmin eden adamın hikayesi. en önemlisi sevdiği kadını kaybetmişti. valla ben bille üzüldüm Scarlett'i kaybetmesine.
    tavsiye için teşekkürler :rolleyes:
     
  8. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    işte film sığ görünse bile aslında scarlett kadar güzel olmanın bile belli bir noktada beş para etmediğini görebilirsin..dilerim hepiniz gerçek kadınlarla gerçek şeyler yaşarsınız..ve scarlett'ı sevmemişti geçici bedensel bir hevesti aslında..klasik bir kadın tiplemesi işte.
     
  9. ozaner
    Offline

    ozaner Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu filmi seyredip bende hafif etkisinde kaldım bakalım önümüzde ki bir kaç haftada ne tür değişiklikler yasayacagim
     
    derin_aker ve Leopara bunu beğendi.
  10. Kriyus
    Offline

    Kriyus Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2014
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Bence mastırmasyona ara vermek doğru değil bizim tabiyatımıza aykırı bir kere insan psikolojisinin derinlerine indiğin zaman beslenme cinsel güdü barınma duyguları yatar en derinlerde yani sen istesende istemesende yapacaksın bu durumu ve sen bunun önüne bir engel koyarsan yapmamak gibi yapdığın zaman üzüntüsü daha fazla olucak ve buda psikoljine etki vericek en iyisi zamana bırakmak yani günde 2 kere yapma tabi haftada 2 veya 3 kere yapmak normaldir ayrıca psikoloji içinde yararlıdır malesef partnerin yoksa bu iş şart yani kimi insanların sex güdüsü daha fazladır sürekli yapmak ister bu önüne gecilebilcek bir durum degil tavsiyem kesinlikle yapmama kararı almaman bu hevesin geçince dayanamayıp yapınca bu sefer daha çok yapmaya başlarsın insan psikolojisi böyle birşey bıkana kadar yapdıkdan sonra belki isteğin eskiye göre daha fazla azalcak buda seni acayip kötü etkiler yani yap kardeşim
     
  11. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    yukarda belirttiğim gibi 300 gün yapmayan adamlar var ve kendileri artık daha güçlü ve daha iyi hissediyolar. insanın doğasında bu hareket yok ayrıca bunu hepimiz iyi biliyoruz. boşalma üremek içindir.
    --- Mesaj birleştirildi, 9 Ocak 2015 ---
    yok mu 15-20 gün bi seri yakalayıp ne yaşadıklarını bu posta yazıcak arkadaş :)
     
  12. witch95
    Offline

    witch95 Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, bu konuyu gorunce hemen gireyimd dedim ilgimi cekti.Her spor yapan erkegin sorunudur bubbence.Spora baslamadan once duzensiz besleniyordum hic yapma istegim gelmiyordu.Sonra zayiflamaya karar verdim karin bolgemin daha iyi olmasi icin once gobekten kurtulayim dedim gene hic yemek yemiyordum bu yuzden oranlar dusuk kldigi icin hem yorgun, hem isteksiz hissediyordum yapmiyordum daha sonra kas gelistirmeye basladim iyi besleniyordum halada oyle herneyse cok iyi beslendigim icin artik hem enerjim oluyordu hemde yapma istegim dirensemde asiri nistek geliyordu.Ama yapincada motivasyonum bozuluyordu spora gitme istegim olmuyordu sporu birakmayi dusundugum bile olmustu ama birakmadim devamda ediyorum.Ben yapinca zayifladigimi, gucsuzlestigimi hissediyorum yarim gram kaybim olsada beni fazla etkiliyor vucud sekillerim kayboluyor ve tekrar ciktiginda farkli oluyor.Guzel opmadigini dusunup tekrar yapiyorum vesairee bu duruma cagre yok ama yapinca gucumu, vucud sekillerimi kaybedip kuculdugumu ve en onemliside herzaman icine zor sigdigim t-sortu giyince bol geldigini gormek kas kaybi yasadigimi daha cok dusunduruyor ve benim motivasyonumu bozuyordu hareketleri yanlis yapmamada sebep oluyordu sık sık yapmayi biraktiktan sonrada yaptiktan sonraki ilk gunlerim gene kotu hissettiriyordu onun haricinde tukenmislik sendromuna giriyordum. brnde artik bkrakti dedim ama bunu birakmanin yolu yok uzak dursak, dusunmesek dahi ruyalanma oluyor ruyada attiriyorm bu ayip degil biz dunyaya boyle geldik bunun cozumude basini ezmek degil hicbirsey birden oomadigi gibi buda uavas yavas olacak bun birakabilmenin en iyi yoluda daha cok sosyellesmek olduguna inaniyorum.


    Ayrica arkadaslar birsey sormak istiyorum.Cektigm som gunler fazla zayifladim Kas hacmimi nerdeyse tamamiyle kaybettim tekrar topladigimda eski sekillerinimi alir yoksa yeniye gore farklimi sekillebir.

    Kas yapisi yani sekli semasi Anatomiye goremi degisir yoksa calismaya goremi.Yani zayiflayan birisi tekrar kas yapmaya basladibhacmini topladi tekrar eski hali gibimi sekilllenir vucudu yoksa yrni bir sekilemi burunur. ( Ayni calisma olarak dusunun )
     
  13. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Bu konuyla ben uzun süre ilgilendim yazayım madem. Günde 2 defa mastürbasyon yaparsan öncelikle zaten bitkin olursun, dışarı çıkasın gelmez, üşengeç olursun bunları yaşamışsındır zaten. Hafızanın zayıflaması, konsantre olamama cabası. Sporda bununla doğru orantılı sayılır. Kilo artışlarını buna bağlama. Yani haftada 1 yapsan yine arttırıdın veya psikolojik etkidir olsa olsa. Bunun dışında yapmayan kişilerden gelen yorumlar genelde daha mutlu oldukları, kızlarla konuşmaya daha meyilli oldukları bi de ses kalınlaşması da çok yazılmış. Kızlarla konuşmaya daha meyilli olmalarının sebebi iyice libido tavan yaptığı için konuşmaya istekli oluyorlar. Diğer türlü zaten cinsel hayatın evde bekliyor seni:) Benim 1,5 aya yakın yapmadığım oldu. Yeani bi etkisi var mı bilemiyorum bence yok. Bağımlı değilsen yok şöyle düşün haftada 1 çikolata yesen seni bozmaz heralde. Her gün 2 çikolata yersen çikolata bağımlısısındır. Bende o irade yok diyorsan yapma tabi. Ben senelerdir haftada 1 yaparım veya bilemedin 2. Benim hiçbir yönümü bozmadı şimdiye kadar. Uzun süre yapmadığımda da ses kalınlaşması haricinde ekstra bi etki almadım. Çok bağımlısı değilsen hani aşırı irdelenecek bi konu değil bana göre. Seninde okuduğun yerdeki adamlar bağımlılar onlar manyağı olmuş artık. Bırakınca bi ferahlık geliyordur tabi muhakkak.
     
    Savino89, Leopara, khephnes ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  14. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Su son cumle herseyi acikliyor...


    Sic Semper Tyrannis
     
    Bekci ve dragox bunu beğendi.
  15. erkandroid58
    Offline

    erkandroid58 Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar isin icine dini boyut katayim dinimize gore hukum kisinin fitratina yasam tarzkna gore degisiyormus. Ornegin bir bir erkek zina etmek uzereyken masturbasyon yaparak bunu engelleme imkani var ise masturbasyon yapmasi vacip hukmunde oluhormus yani daha buyuk bir gunaha girmesini enlelkemesi mevzu. İkinci ornek ise evli bir erkegin helal yoldan birlikte olabilecegi biri varken sirf zevk icin kendini tatmin etmesi haram hukmundeymis. Yelpaze bu her kez kendidini bilir. Birde insan yaradilis itibariyle iki boyutludur meleki ve hayvani boyutu. Meleki boyutu ruh temsil eder aldigi ruhi hazlar sevmek ozlemek dua etmek guvenmek sefkat gibi . Birde hayvani boyutu var yemek icmek istiha cinsellik bencillik siddet vs. Surekli mastyrbasyon yapmak benim kanaatimce insani hayvani tarafa yaklastirir. Ruhi taraf eksik kalicagi icin pisikolojik ruhi deprasyonlara daha hassaslasir insan tabiki benim gorusum. İnsan sadece bedenden ve cismaniyetten ibaret olsaydi sotun olmazdi belki ama ole degil iste. Birde Alkah insan vucuduna bir mekanizma vermis gunu saati gelince bu mekanizma isleyip sikinti veren harareti uykuda alir diye dusunuyorum
     
    derin_aker ve fuigo bunu beğendi.
  16. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Hassas bi konu hiiiiiccc bulasmiyim....250-300 günü okuduktan sonrasina bakmadim bile..
     
    Balboa7, ozaner, Leopara ve diğer 6 kişi bunu beğendi.
  17. Birds
    Offline

    Birds Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    mastürbasyonu bırakırsan birden vücut bunu başka şeylerle tamamlama ihtiyacına giricek. yani başka yerden zevk almaya çalışacak eğer bunu ona vermessen bu seferde iyice dibe batacaksın daha kötü olacaksın. sürekli sürekli yapıp birden bırakırsan tabi rahatlama gelir daha zinde hissedersin ama haftada 1 yapıyosan bence sorun yok.
     
  18. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Herhangi bir sporla ilgilenen, düzenli olarak efor harcayan kişilerin haftada en çok 2 boşalma ile idare etmesi yerinde olur.
     
    Created By Loss bunu beğendi.
  19. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    keşke parantez açsaydım konuya. benim düzenli bir cinsel hayatım var. o sizin bahsettiğiniz haftada 1 leri zaten bu yolla gidereceğim. konu dini boyuta geçti ve hala dediklerimin 1 parçasını anlayan yok. yabancı forumlarda okumadığın posta yorum atsan ve bunu belirtsen o nicki sil yani kimse bidaha iplemez seni. bizim kültür farklı valla şaşırıyorum.
    konuyla ilgilenen varsa kalsın ben süreçte değişen şeyleri anlatacağım. dediğim gibi düzenli bir cinsel hayatım var 22 yaşında adamım. hayatımdan mastürbasyonu tamamen çıkarıyorum ve bunun sonuçlarını anlatacağım. mesela ilk farkettiğim şey partnerimle sevişirken almadığım hazzı almak.
    2.ci olarak deadlift gibi bi harekette 1 ayda 8 kg PR kırmam. eminim bu postun altına yorum atan kimse 200+ kg bile girmediği için beni anlayamiyacaktır.
    ama ben anlatmaya devam edeceğim..
    gün : 35
    ..
     
  20. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    boşalma üremek içindir cümlene katılmıyorum. bunun ne dini, ne bilimsel, ne tıbbi bir dayanağı olduğunu sanmam. her açıdan cinsellik bir ihtiyaçtır. dini açıdan, zina yolu ile değil, helalin ile yapılması lazımdır o ayrı mesele. bu konuda en katı kuralları din koyar, orda bile bunun sınırları çizilmiştir. aile hayatının bir parçası, eşlerin birbirine karşı görevi kabul edilir. ahiret hayatına bile etkisi vardır.
     
    Savino89 ve Tevfik Erzon bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş