Masturbasyon , Çözüm

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve denizxz_e tarafından 28 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. denizxz_e
    Offline

    denizxz_e Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Geçende benzer bi konu açılmıştı bugünde otelde profesyonel fitness hocasına sordum haftada 2 den Masturbasyon yapıyorsan vücut yapmayı unut dedi ve genelde spordan sonra yaptıgım için gevşeme rahtlık hissi veriyor unut dedi yani kafama takıldı ben günde 2 kere ihtiyaç için kendimi iyi hissetmek şaşırmamak için belkide yapıyorum , herneyse gelelimki asıl konuya eğer böyle gerçekten ciddi bi gelişimi engelliyen birşey varsa ben geçen sene bi antideprasyan ilacı kullanıyordum onu içtigim zaman Masturbasyon yaptıgım zaman sperm gelmiyor yani ama normal Masturbasyon gibi tek yanı sperm gelmiyor ozaman öyle birşeye başvurıyım diyorum siz nediyorsunuz bu konu hakkında

    doktora felan söyliyemiyorum çekiniyorum haydar dümene msj atmayı karar verdim en sonunda oda dalga geçtigi atmadım arkadaşlar sizde fazla dalgaya almassınz sevinirim ihtiyaç meselesi sonuçta insanlık hali akrep burcuyum idare edin :)
     
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Bu masturbasyon olayını çok abartıyorlar. Fazlası tabi ki iyi bir şey değil ama kendini iyi hissediyorsan yap. Ama spordan bir kaç saat önce ve bir kaç saat sonra yap ki güç kaybı olmasın. Haftada 4 kere filan seks yapıp vücut yapabilen var. Mastürbasyon yüzüne mi engelleyecek gelişimini.
     
  3. denizxz_e
    Offline

    denizxz_e Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    spordan 4 saat önce yaptım dün spor yapamadım her harekette 5 , 10 kılo kayıp la çalıştım enerji mahfediyor anlamadım gitti
     
  4. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Bu diyeceğimi yanlış anlama da hem spor yapıyorsun hem de günde 2 kere mastürbasyon yapıyorsun. Sporun hakkını vererek yaptığına emin misin ? Açıkcası ben spordan çıktığımda ölü gibi oluyorum bir sürü supplement ve beslenmeme dikkat etmeme rağmen. Mastürbasyon yapmak ne aklıma geliyor nede halim oluyor diyebilirim. Ama karşı cinsle cinsel hayatım gayet iyi gidiyor ve sporda bir performans düşüklüğüm filan de olmuyor. Sana burada kim öneri verebilir açıkcası bilmiyorum. Bence doktora git konuş
     
    aranan_adam ve fink preud bunu beğendi.
  5. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    Ya saçmalamayın beyler sporunuzu yaparkende hiçbirşeyden geride kalmayın. Hmm bazı şeyleri azda olsa minimuma indirebiliriz tabiiki ama aşırı olmadıktan sonra vücut için birçok şeyden mahrum kalmayın ( sosyallik vs de bunun içinde) Herşeyin aşırısı zarar.. Ama konuyu açan arkadaş sana şunu söyleyeyim nefsine hakim olamama durumunda ilaçlara başvurman senin adına büyük bir hata ilerde sıkıntı yaşama. Böyle saçmalık varmı, herkes cinsel yönden zirvede olmak ister sen bunu engellemek istiyorsun. Bunu ayarla aşırısıda zararlı olduğu kadar erken boşalma vs, bunu durdurmakta bir o kadar zararlı.Allah korusun isteyeceğim en son şey bile değil bu durum..Kızın karşısında rezil olmak var hayır açıklayamazsında bu durumu kuş ötmüyo demesin partner:D Geri dönüşü olmayan şeylere kalkışma bu durum gayet kolay azaltırsın mastrubasyonu olur biter ama istek olmasın diye ilaç kullanmak çok yanlış olur yanlış yerlerede çekerlerki Allah korusun..
     
    wallcroft9'69, denizxz_e ve Azi bunu beğendi.
  6. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    mastürbasyon sırasında protein çıkışı maksimum 2-3 gram, bu anlamda protein kaybı önemsiz. fakat aslolarak mastürbasyon sonrası gevşeklik ve güçsüzlük hissi, yukarıda bir arkadaşın da belirttiği gibi antrenmandan önce yapılmazsa bir sorun kalmayacaktır.

    fakat hem sex için hem de mastürbasyon için geçerli olan bir şey var, o da şu; insanda inanılmaz bir rahatlama ve bunun getirisi olarak sanki kaslarda küçülme ya da ufalma yaratan bir his meydana getiriyor. bu da tamamen psikolojik.

    bu konuda sınır koymak elbette doğru değil fakat genelde off günler yapmayı tercih edin derim ben. yorgunluk açısından. :)
     
    wallcroft9'69 ve denizxz_e bunu beğendi.
  7. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    Ben ingilizce bir makale okumuştum bu konu ile ilgili. Sportif aktivitelerden 6-7 saat öncesinde ve sonrasında cinsel aktivitenizi kesin diyordu.
     
    denizxz_e bunu beğendi.
  8. -RevoLt-
    Offline

    -RevoLt- Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenileri:
    463
    Ödül Puanları:
    93
    ona benzer birşeyi ben de okumuştum fakat ben okuldan 12.30da çıkıyorum ve evim yakın 1de evde oluyorum ve kız arkadaşımla 1 saate yakın sevişiyoruz ardından saat 6 da antrenmana gidiyorum.geçen gün karın + omuz + bacak çalışacaktım fakat karın ve bacak çalışmadım ki omuz ağırlıklarında 2.5-5kg düşüş yaşadım.açık konuşayım seksten de vaz geçemiyorum ama vücutta yapmak istiyorum.
     
    denizxz_e bunu beğendi.
  9. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    off günlerinde yaparsan bir şey olmaz.test edildi onaylandı ;)
     
    Azi, wallcroft9'69 ve denizxz_e bunu beğendi.
  10. denizxz_e
    Offline

    denizxz_e Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar önerileriniz için sağolun arkadaşın dedigi gibi nefsime hakim olcagım dinlenme günlerinde 1kere yapıcam olmadı
     
  11. ali43
    Offline

    ali43 Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    en az ıdmandan dört saat önce yapmalısın...çünkü boşalmadan sonra vucutta ani ir testesteron düşüşü olur bunu dengelemek için de bi drt beş saat gerekir en azından...kolay gele:D
     
    denizxz_e bunu beğendi.
  12. Thanatos
    Offline

    Thanatos Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Forumu artik vucut gelistirme sporundan ziyade milletin sahsi cinsel munasebet muhabbetlerini yazip-degerlendirdigi bir hale sokmuslar, yazik. ''Sex(Turkce bknz. Seks) yaptim, yapiyorum, yapacagim.'' gibi sozler herkesin diline pelesenk olurken, ufak capta argolari artik forum kurallari dahilinde degerlendirmek bu gidisatta abes olacaktir.
     
  13. wallcroft9'69
    Offline

    wallcroft9'69 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Death Valley
    Flexor spordan 6 saat önce veya sonra olmalı diyordu ama ben herhangi bir güç kaybı vs. yaşamıyorum tamamen psikolojik bir olay ama tabiki spordan en az 3-4 saat önce veya sonra olmalı, haftada 3 yapıyorum ben ve genelde off günlerine denk getiriyorum ama ant. gününde olsa bile herhangi bir güç kaybı yaşamıyorum tamam düşünceye psikolojiye bağlı bir olay :)

    burası insanların sorunlarını yazıp; çözümlerini aradıkları bir forum ve arkadaşımızın büyük bir sorunu var, herhangi bir uygunsuz post olursa yönetim zaten gerekeni yapacaktır bunu yargılamak size düşmez bu arada dil bilgisi hakkındaki bilgilendirmeniz için de ayrıyeten teşekkür ederiz.
     
    denizxz_e bunu beğendi.
  14. denizxz_e
    Offline

    denizxz_e Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0


    kardeşim çok iyi açıklamışıın bana yazcak birşey bırakmamıssın teşekürler
     
    wallcroft9'69 bunu beğendi.
  15. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    Ben her gün 3-4 posta yapıyorum ne bi güç kaybı var ne bi antrenman isteksizliği vallaha bende etki etmiyor heralde bünyeden bünyeye değişir tabi
     
  16. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    Daha önce benzer bir konu açılmıştır.

    Arama kelimeleri: mastürbasyon

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş