Maksimum zorlama

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Sheqill tarafından 28 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Sheqill
    Offline

    Sheqill Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Antremanda her set zorlamalı mıyız ? mesela 12-10-8 piramit yapıyoruz burda ilk set 12 yapıcagız ya seçtiğimiz kilo 10 tekrar da bitip son 2 tekrarı zorlucak sekilde mi olmalı ? yoksa sadece son set mi zorlamalıyız ? Her harekette zorlamalımıyız bu sekil ?
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    her harekette zorlanmak gerek yanı basta dedıgınız gıbı son harekette zorlanmak gerekır

    12 tekrarın sonlarındada zorlanmak gerekır 10 tekrardada 8 tekrardada tekrara azaldıgı ıcın kılo artırılıyor zaten zorlamak amaclı
     
  3. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    piramit çalışmalarda 3 tip yöntem vardır:

    -setlerde zorlanılmaz...kilo arttırılır ,ancak yapılabilecek kilo fazla zorluk çıkarmadan arttırılır.....

    -en son sette zorlanılacak şekilde kilo-tekrar ayarı.....

    -her sette "tekar-kilo ilişkisi" çerçevesinde olarak zorlanma...))
     
  4. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Yeniyseniz piramit uygularsınız genelde. Hissederek, negatif tekralar yaparak devam edin.

    Eğer yeni deilseniz hacim için 10-8 arası yapmalısınız. 12 ve üstü tekrarlar max bastığınız kg ı artırmak içindir ve önemlidir.
     

Sayfayı Paylaş