Makina,dumbell,bar

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve badboy9119 tarafından 5 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar dün yeni salona kayıt olup başladım. Genelde önceki salonda bench press'i makinayla yapıp üst göğüsü barla yapıyordum. Fakat dünkü hoca makinada (ilk defa yaptım değişik birşey üstten tutmalı) üst göğsü çalıştırıyor dedi ve ama oturulan yer dik.

    Sizce makinada bench veya incline(üst göğüs) çalışmak etkilimi ? Veya dumbell veya barla mı çalışmalıyız?
     
  2. PointFlex
    Offline

    PointFlex Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2011
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Oturulan yer 90 dereceyse omuzlar çalışır.
     
  3. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Tam 90 değildir fakat üstten tutup yaptığımda sanki eğik sehpada dumbella çalışıyormuş hissi verdi bana.
     
  4. Deliammo
    Offline

    Deliammo Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    En iyi gelişmeyi dambelllar sağlıyor benim kanaatimce ve kendimde gördüğüm üzere. Üstelik acayip güç artışı sağlıyor . Ben çalışmalarımı hep dambelllarla yaparım. Dumbella yapılmayan genel hareketleride barla.
    üst göğüs hareketine gelince hafif dik olması doğru biraz omuzlarada vurur o yüzden ertesi günü omuz hareketin var ise omuz öne açış hareketini opsiyonel olarak verirler
     

Sayfayı Paylaş