MİLLİ TAKIM LETONYA MAÇI

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve ayyıldız1071 tarafından 4 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Dün izledim ve kafama takıldı sizlerle de paylaşmak istiyorum düşüncelerimi . Letonya gibi haritada yerine gösteremeyeceğimşz bi takıma nası oluyoda gol atmakta zorlanıyoruz . Niye ıstarla aynı teknik adam milli takım başında? Niye o takımda forvet hep aynı isim burak yılmaz ? Ya da kaleci olarak anadolu ekipleri seviyesinden yukarıya çıkamamış volkan babacan ? Açıkçası forvet olarak lige çok iyi başlamış formda cenk tosun bu kadroda kesinlikle ilk 11 oynayabilir , kaleci olarak onur , tolga , cenk gönen ya da beşiktaşın o geçen seneki üçüncü kaleci dahi olabilir ama volkan babacan ne akla hizmet ? Sonra ne oğuzhan özyakup var ne kerim frei ne mehmet ekici ne de sercan sararer niye ısrarla aynı futbolcular kadroda ?
     
  2. halilgkek12
    Offline

    halilgkek12 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Fatih terim kesinlikle istifa etmelidir üzülerek söylüyorum ama o bu takimin basinda oldugu surece biz hic bisey yapamayiz
     
  3. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen bencede şota arvaladze gelse bile daha iyi olur takım , kadro hakkında ne düşünüyosun peki neyi değiştirirdin
     
  4. halilgkek12
    Offline

    halilgkek12 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Umut bulutu almam volkan babacan yerine demireli alirim serdar aziz hic iyi degildi bana göre egemen i alsaydi keske oguzhani alirdim hakan calhan in yerine ya da töre nin yerine formunda su an
     
  5. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Volkan demirel milli takıma çağırılmak istemediğini söylemişti . Babacan yerine onur kıvrak zaten en iyi yerli kaleci olarak yeter , musleradan sonra da Türkiye'nin en iyisi . Serdar azizi ben beğendim egemenkorkmaz zaten 33 yaş civarında artık o yaştaki bi adam milli takımda etki gösteremez zaten bi tane tecrübeli defans var o da hakan balta dün iki tane %100 golü çıkardı birisi boş kaleydi hatta biliyosun. Oğuzhan özyakup konusunda dediğim gibi gayet iyi ve sezona maşaallah çok iyi başladı bu yüzden ilk 11i kesinlikle milli takımda hakediyo ama gidipte çalhanoğlu ya da töre yerine almam mesela gidip hamiti keserim birde tabi trabzonun yıldızı frikikçisi mehmet ekici ...
    --- Mesaj birleştirildi, 4 Eylül 2015 ---
    Umut bulut konusunda da burakyılmazın alternatifi olarak görülse de bence milli takımda yedeğin yedeği olmaktan öteye gidemez . İlk 11de cenk tosunla başlamak burakı yedel bırakıp performansa göre arada dönüşümlü (cenktosun-burakyılmaz) bu iki oyuncudan birinden yararlanmak mantıklı bence . 3.forvet olarak fizik olarak çok güçlü sivaslı batuhankaradeniz veya klasik hannoverli mevlüt erdinç zaten yeterde artar bile yedek kulübesi için
     
  6. halilgkek12
    Offline

    halilgkek12 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bak o isimler aklıma gelmemişti düşündüm de senin dedigin daha dogru kardeşim haklısın
     
  7. halilgkek12
    Offline

    halilgkek12 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Ama volkan konusunda volkanin o istememesi nin sebebi kendisine edilen küfürler. Dusunsene sen milli takimin kalesini koruyosun sana ana avrat sovuyolar ayrica turkiyenin tartismasiz en iyi kalecisi volkan bence
     
  8. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ay yıldızı taşıyan bi sporcuya elbette küfür edilmesi yanlış küfür yanlış bikere . Bence en iyisi muslera sonrasında onur kıvrak . Demirel çoK uzun süre evet en iyi kalecisiydi ülkemizin ama artık değil kanaatimce
     
  9. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bizim düşünceler tuttu oğuzhan iyi oynadı attı golü
     
  10. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Volkan Babacan kaleyi iyi korudu bence yüzde yüzlük 2-3 gol kurtardı
     

Sayfayı Paylaş