Loose skin sorunu!!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve dreadsmn tarafından 16 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. dreadsmn
    Offline

    dreadsmn Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle boyle bir forumda yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.Ben geçen sene öss sınavına hazırlanırken yaklaşık 6 ay boyunca stres yüzünden dogru düzgün hiç birşey yiyemedim ve bu süre içerisinde 95 kilodan 67 kiloya düştüm.Sınavdan sonra ilaçlarla 72 73 kilo olabıldım fakat bu kadar hızlı kilo verdigim için vücudumda kas kaybı ve yağlanma oldu.Göbegimde gevşek deri ve sarkma(loose skin) problemim var.Zayıf olmama ragmen yumuşak ve sarkan bir göbeğim var eger bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Bu sorunlardan kurtulmam için nasıl beslenmem gerekıyor ?Aerobik sporlarmı yapmalıyım yoksa vg mi?Aynı zamanda 10 senelık yuzucuyum .Yüzmenin bana bir katkısı olurmu? Yada diet yapmalımıyım?Lütfen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.




    Ayrıca forumda yeni oldugum ıcın konuyu yanlıs yere acmıs olabılırım.Simdiden özür dilerim.
     
  2. aycan1903
    Offline

    aycan1903 Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    743
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    konuyu doğru yere açmışsın... ancak sorununda sana yardımcı olabilecek kadar tecrübeli değilim... mutlaka yardımcı olacak arkadaşlar çıkacaktır!
    saygılar! iyi çalışmalar...
     
  3. muscle_pump
    Offline

    muscle_pump Yeni Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım kilo almak istiyorsan vg yapmalısın, doğru beslenerek güzel bir vucut inşaa edebilrsin, beslenmeyi ise protein ağırlıklı olacak şekilde ayarlmalısın örn;tavuk,yumurta,peynir(özellikle lor)süt vs gıdaları tüketmelisin bu sporda 3 ayı doldurduktan sonra supplement kullanmaya başlıyabilirsin...Aerobik çalışma yazmışşın aerobik çalışma genel olarak kilo vermek amaçlı yapılır diye düşünüyorum...protein alımı eğer yeni başlıyorsan kilo başına 1.4 gr protein alman kas inşasına doğrudan etki edecektir bu sporda protein kilit noktadır protein olmazsa olmazlardandır yani...en az 8 saat optimum 10 saat uykuyuda eksik etme başarılar...

    Daha fazla bilgi için forumda dolaşarak her şeyi öğrenebilirsin başarılar...
     

Sayfayı Paylaş