Lionss yag yakımı

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve Lionss tarafından 14 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Malum yaz geldi forma girmek şart yarın diyete başlıyorum yedigim içitim ne varsa buraya yazıcam aktif bi sporla ugraşmadan 30 gün içerisinde tam 6 kilo vericem 30 gün sonrada bu sayfaya before after olarak fotolarımı atıcam 180 boy 80 kilo hedef 74 kiloya inmek.
     
  2. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu gün sabah saat 11 de uyandım 4 yemek kaşıgı menemen ve 3 dilim ekmek yedim yanında 2 çay bardagı tek şekerli çay akşam için bir tabak makarna yecem :D
     
  3. ciko nat
    Offline

    ciko nat Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2013
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    415
    Ödül Puanları:
    73
    aksamkı makarna kıllo vermenı engeller, aksam karbonhıtratı kes, maakrnıyı ne kılo almak ıcın nede vermek ıcın yenılmemelı yenılırsede ant snrası accık veya ant dan 1 saat once tercıhımdır.. onun yerıne ton balıklı salata tercıhım.
     
    redpack bunu beğendi.
  4. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yazdıklarını degerlendiricem saat 5 te 2 tabak makarna yedim 1 saate yakın dolaştık arkadaşlarla yürüş flan hava güzeldi etkisi olmuştur sanırım :D
    --- Mesaj birleştirildi, 15 Mart 2014 ---
    Bu arada akşam yedigim yemek bazal metobolizma tarafından sindirilmiyormu yani sabah kahvaltısı toplasan 500 kalori biile yoktu
     
  5. ciko nat
    Offline

    ciko nat Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2013
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    415
    Ödül Puanları:
    73
    uyku ıle arada 7-8 saat varsa sındırır..makarena cabuk sındırılıyor ve yag depolayabılıyor..
     
    Lionss bunu beğendi.
  6. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu sabah 4 dilim kızarmış ekmek ve 2 haşlanmış yumurta yedim akşama börek ve ciger var :D
     
  7. ozgur06
    Offline

    ozgur06 Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Boyuna göre kilon gayet iyi. Sanırım sende yağ problemi var? Spor yapmadan yağ yakman pek mümkün değil , istediğin kiloya inersin ama görüntünün pek değişecegini sanmıyorum. Su ve kas'dan gider büyük kısım yağlanma yine aynı kalır. Tavsiyem güzel bir antrenman programı alman uzman birisinden ve protein agırlıklı bir beslenme programı yapman
     
  8. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Vucut çalışmayı planlamıyorum yazın salonlar dolu oluyor ve bi benc için yarım saat beklemk dahi gerekiyor havalar ısındı aletsiz yapabilirim aslında :)
     
  9. ozgur06
    Offline

    ozgur06 Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Dumbell seti alıp evdede çalışabilirsin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Dumbell setine para vermek istemiyorum :D yazın hacim kazanmak zor oldugu için bu aralar tek hedefim kilo vermek kiloyu verip bırakıcam kışa dogru yeniden salona başlacam üye sayısı az olunca verimli antrenman yapılıyor :)
     
  11. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu sabah 3 dilim ekmek 3 tanede yumurta yedim yanında şekerli 4 bardak çay kısacası diyeti baya baya bozdum suçuluk duygusu hissediyorum ozgurun dedigi gibi haftaya dumbell seti alıp onunlada çalışıcam bugün biraz morellerimde bozuldu desem yeridir gögüste yag var kilo ve yag yavaş yavaş arkadaş ortamında konu olmaya başladı gülüp geçsemde canımı sıkmıyor degil :)
    --- Mesaj birleştirildi, 17 Mart 2014 ---
    Ha şimdide öglen için bi kase yogurt yiyorum :)
     
  12. ozgur06
    Offline

    ozgur06 Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Göğüs yağları beni diyete sevk eden şey zaten :) göğsüm dümdüz olsun vallahi diyet spor felan yapmam. Benden daha kilolu insanlar var ama adamların gogsu dümdüz . Benim genetigimden kaynaklaniyor sanırım , jinekomasti supheside var ama doktor biraz zayıfla sonra bir daha momografi çekip bakalım dedi o yüzden kilo vermeye çalışıyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Lionss bunu beğendi.
  13. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen ya insanı deli ediyor aslında benimde başlama sebebim o bide ikinci etmen karın kasları uzun zamandır ugraşıyordum nasıl bişey çıkıcak merak içerisindeyim dogrusu :D
     
  14. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    bugün diyette yeni bi başlangım yapmaya karar verdim dün bozdugum diyeti bugünden itibaren telafi edicem sabah 3 dilim ekmek 1 yumurta yedim öglen 4 yemek kaşıgı bulgur pilavı 1 dilim elma 1 yemek kaşıgıda yogurt yedim Az yesemde yetersizmiş gibi hissediyorum sanırım hızlı kilo vermeyi istedigim için
     
  15. ozgur06
    Offline

    ozgur06 Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Benim boy 1,72 ama hedeflerimiz aynı :) moralimi bozdun bak simdi 75 e inince yine kilolu dururmuyum diye dusunuyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  16. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay

    Hocam kas oranınada baglı :D benim kocaman bi göbek var onunla ugraşıyorum :D 74 e ineyim gitmezse 68 e kadar yolu var :D
     
  17. ozgur06
    Offline

    ozgur06 Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    :) dogru herkesin vücud tipi farklı , iri kemikliyim ben , dışardan iyi görünüyorum 82 kiloya indim arkadaslar yeter diyor ama göğüs ve göbek halı duruyor yerinde onları eritmem lazim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  18. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam tek çare diyet spor başka seçenegimiz yok ama şu çikolata kola gibi abur cuburları bırakmak gerçekten zorluyor umarım istediigmiz sonuca ulaşırız :D
    --- Mesaj birleştirildi, 18 Mart 2014 ---
    Az önce akşam yemegini yedim 4 kaşık kapuska 6 kaşık işkembe çorbası 3 dilim ekmek 1 dilim elma akşam ı bu şekilde sonlandırdım bide az sonra 2 3 bardak şekersiz çay :D
     
    Son düzenleme: 18 Mart 2014
  19. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu sabah 2 yumurta 3 dilim ekmek yedim öglen arası 4 kaşık yogurt 1 dilim elma ve çok az peynir akşam ne var bilmiyorum :D
    Başladıgım günden beri yürüyüş harici bişey yapmıyordum bugün antrenmanlara başladım :D
     
  20. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu şekilde beslenerek sizce 1 ayda 6 kilo verebilirmiyim yediklerimi gördünüz ailem baya karşı çıkmaya başladı dk başı yemek ye diyorlar normalde ben günde 1.5 2 ekmek bitiren biriydim şimdi günlük 6 dilim oda 1 parmak kalınlıgında saglık açısından riskli sanırım :D çay içersem onada şeker atmıyorum abur cubur yemiyorum sadece yazdıklarım :D
     

Sayfayı Paylaş