Limm10 Antreman Günlüğüm 21 Yaş

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Limm10 tarafından 17 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Limm10
    Offline

    Limm10 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba arkadaşlar. Daha önce bu sporu ile tanışmamız, kilo verme serüvenine başlamamla oldu :) 100 Kilolardan 87 Kiloya kadar 3 ay içerisinde sadece gün içerisinde hareketli ( araç yerine yaya ) ve yeme içme düzenimi yerine oturtabilmem ile geçti. Sonrasında arkadaş bu böyle olmayacak, en iyisi spor eşliğinde hızlı bir şekilde ilerletme düşüncesiyle başladım. Ve öylede oldu diyebilirim, fakat hocam daima ağırlık kaldırmam gerektiğini yoksa vücutta aşırı ve rahatsız edici sarkmaların olduğunu söyledi ve ikisini birlikte götürebilmek için uğraştım :) Gerçi ağırlık antremanı bana pek cazip gelmiyordu fakat yapıyordum :) O yüzden olsa ki şuan pek ağırlık kaldıramıyorum ve kuvvetsizim :) Şimdi ise güzel bir beslenme eşliğinde, güzel bir hacim kazanabilmek için uğraşacağım.

    Son ölçülerimden hatırladıklarım : KOL : 31.5 BEL : 82 , öbürlerini daha sonra atacağım :)

    Pazartesi günü GÖĞÜS + ÖN KOL günü olarak çalışıyorum. Hareketlerin isimlerini tam bilmiyorum, bazı hareketlerde hocanın yazdığı programda 1. alet 3. alet gibi isimlendirdiğinden ötürü anlatmaya çalışacağım :)

    GÖĞÜS
    İlk hareketim : Düz bir sehpaya uzanıp, bench press'e benzer sağdan ve soldan ağırlıkları tutup yukarı kaldırıyorum ( Makine )
    İlkin 5'er kilogram takıp 12 tekrar yaptıktan sonra, 10 kg x 10 tekrar, 15 kg x 8 tekrar, 15 kg x 8 tekrar, 5 kg x 12 tekrar yaptım.
    İkinci Hareketim : Dumbbell Bench Press
    İlkin 5 Kg Dumbbell alıp 10 Tekrar yaptıktan sonra, 7.5 kg x 10 tekrar, 7.5 kg x 10 tekrar, 10 kg x 5 tekrar
    Üçüncü Hareketim : Incline Bench Press Makine
    İlkin boş barda 12 tekrar yaptıktan sonra, 1 kg x 10 tekrar, 2.5 kg x 10 tekrar 2.5 kg x 10 tekrar, 5 kg x 8 Tekrar
    Dördüncü Hareketim : Sırtım düz bir şekilde makineye oturup, sağ ve soldan ağırlıklı makineyi hafiften yukarı ve ileri doğru itme :)
    İlkin 10 kg ( sağ ve sol toplam 20 ) x 10 tekrar yaptıktan sonra , 15 kg x 10 , 20 x 7, 20 x 7, 25 x 5

    ÖN KOL
    İlk Hareketim : Barbell Curl ( boş barı bile çok ağır :D Kaç kg olduğunu bilmiyorum )
    İlkin boş barda 12 tekrar yaptıktan sonra, Boş bar x 10 tekrar, 5er kilo takıp x 10 tekrar, 5 er kilo x 10 tekrar
    İkinci Hareketim : Dumbbell Curl
    İlkin 2.5 kg barları alıp 20 tekrar yaptıktan sonra, 5 kg x 12, 5 kg x 10, 7.5 kg x8 yapıp bıraktım
    Üçüncü ve Son Hareketim : Cable Curl
    10kg x 12, 15 kg x 10, 20 kg x 8, 20 kg x 4 :D

    Ardından mide hareketlerine geçip 4x25 halinde 3 farklı karın hareketi yapıp, bıraktım.
     

Sayfayı Paylaş