L-cartine artısı iLe eksisi iLe biLgi aLmak istiyorum

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve oirpata tarafından 11 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. oirpata
    Offline

    oirpata Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anne,eş
    Yer:
    prag
    merhaba arkadaşLar ben 94 kg astım ve hipotroid hastası bir bayanım 2 ay öncesine kadar 107 kiloydum takip ettiğim diyet listesi doctorum tarafından verildi 1500 calorilik liste 15 gün ara ile tanita ile yağ su ve kg ölcümlerim alınıyor .
    son 2 haftadır 60dk hızlı tempoda yürüyorum diyete ilk basladıgımda 30dk yürüyordum ve şuan yükseltmeme rağmen kg veremiyorum ve 60dk sonrasında ölüyormus gibi oluyorum aşırı uyku ve yorgunluk yaşıyorum...



    L-cartine ürünü hakkında bilgi almak istiyorum bana zararı olurmu olmazmı spor yapmamda ne gibii yardımı destegi olur ..? yürüyüş kalitemi yükseltirmi bana enerji sağlarmı ve ne kadar süre ile kullanılmalı bunları bana anlatırsanız sevinirim.



    şimdiden teşekkürLer :(
     
  2. oirpata
    Offline

    oirpata Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anne,eş
    Yer:
    prag
    29 görüntüleme ve 1 cevap yok öLemi :(
     
  3. canavar
    Offline

    canavar Üye

    Katılım:
    6 Mart 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Teknik Ressam
    Yer:
    Karşıyaka
    burası böyle şeker
    pc başında göbek eritmiyo herhalde milletbench_O
     
    oirpata bunu beğendi.
  4. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    L-Carnitine vucutta yağ yakımını destekleyen bir suplemettir. Size enerji olarak pek bi katkısı olmaz fakat yağ yakımınızı hızlandırır.
     
    oirpata bunu beğendi.
  5. oirpata
    Offline

    oirpata Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anne,eş
    Yer:
    prag
    hardline likit siparişi verdim du bakalım in işe yarar bu arada koşu bandında harcadığım süreyi artırmaya başladım 80 dk hızlı tempoda yürüyorum inş işe yarar
     
  6. canavar
    Offline

    canavar Üye

    Katılım:
    6 Mart 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Teknik Ressam
    Yer:
    Karşıyaka
    şimdi bu ürün yağ yakımını hızlandırdığı için ekstra enerji vermiyor mu?
    Bu forumda okuduklarım çıkan kanaatim şuydu ki bu direk olarak yazılmış.
    "CLA bel ve abdominal üstü yağ yakımına yardımcı olur.L-carnitine ise kardiyo performansınızı artırarak sizin daha üstün bir performansla daha fazla yağ yakımına yardımcı olur. "
    eğer carnitine yağ yakmaya yarıyor ise cla da aynı işlevi yapırsa neden ikisini birlikte kullanıyorum? onu çözemedim:confused:
     
    oirpata bunu beğendi.
  7. lucifer_666tr
    Offline

    lucifer_666tr Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2010
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    inş.müh.
    Yer:
    ankara
    benim bildiğim tecrübelerim ve okuduklarım cla'nın yağ yakımına yardımcı olduğu. l- carnitine hakkında ise tamamen kesin bir kanıt yok yağ yakar yada yardımcı olur diye. gerçi almışsınız artık geçti ama ben cla tavsiye ederdim. carnitine belki size bir enerji artışı verebilir spordan önce.
     
    oirpata ve canavar bunu beğendi.
  8. oirpata
    Offline

    oirpata Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anne,eş
    Yer:
    prag
    :( inşallah ya işe yarar:( cLa yı sonra alacağım .. teşekkürLer herkese......

    canafarım bacım senin kullanım süren ne kadardı hani 1 at oldumu yada kullanmadan öncesi ve sonrası oranlar nasıldı ay moral gitti bende yaaaa
     
  9. canavar
    Offline

    canavar Üye

    Katılım:
    6 Mart 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Teknik Ressam
    Yer:
    Karşıyaka
    carnitini ile 12 gün oldu cla ile 4 gün henüz daha extraları göremedim dumbelllls
     
    oirpata bunu beğendi.
  10. oirpata
    Offline

    oirpata Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anne,eş
    Yer:
    prag
    inş görürsün bacımcım cla hemen etki etmiyo diolar ya d bakam sende ne vakit edecek :/ ben alsamda epey gec etki edeceği bi gercekde :D
     
  11. özlem yakut
    Offline

    özlem yakut Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kimyager
    ya arkadaşlar bende l-arginine hakkında bilgi almak istiyorum. spor salonundaki hocam daha sıkı görünmem ve incelerek kas kütlemi arttırmam için almamı önerdi. birde boyumun uzamasını sağlıcağını belirtti.dün kullanmaya başladım ama endişeliyim biraz. kullanan veya tam etkisini bileniniz varsa bana anlatırmısınız lütfeeeeeen:(
     
  12. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    CLA ve carnitinin etki etme mekanizmaları çok farklı
    siz ikiside yağ yakıyor işte derseniz yanlış olur

    carntne enerji için yağların kullanımını arttırırken ( bu sebeple bir miktar performans artışı sağlayabilir)
    cla yağ depolanmasını engeller.


    birlikte kullanmakta bi sakınca yok.
     
    canavar bunu beğendi.
  13. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Kaç yaşındasın ki arjininle boyun uzasın?

    HGH booster'ların etkisi zaten çok yüksek değildir. Boy üzerinde ergenlikte, o da çok cüzi olmak üzere, bir etkileri olabilir.


     

Sayfayı Paylaş