l-carnitine bende yan etki yaptı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve DR_KASLI tarafından 19 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. DR_KASLI
    Offline

    DR_KASLI Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar definisyon dönemindeyim l-carnitine denemek istedim. Antremandan önce 2000mg alıyorum. İlk antremanımdan sonra yaklaşık 1 saat başım ağrıdı.
    Alışma dönemidir diye düşünüm aldırmadım devam ettim. Daha sonraki antremanlarımdan sonra gözüm kararmaya başladı ama halsizliğim fln yok şeker düşmesi değil muhtemelen. Birde l-carnitine içtikten sonra mide bulantısı başladı. Bu sadece bende olan bir şey mi yoksa sizin de başınıza geldi mi ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)
     
  2. muzaffer_53
    Offline

    muzaffer_53 Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kutusuna bak bakalım kafein varmıymış varsa ağırır başın.
     
  3. DR_KASLI
    Offline

    DR_KASLI Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeş kafein ayrı bir tablet halinde kullanıyorum carnitine başlamadan öncede kullanıyordum herhangi bir problem olmuyordu aldığım carnitin in içinde extra kafein yok
     
  4. muzaffer_53
    Offline

    muzaffer_53 Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Markası ne karnitinin
     
  5. DR_KASLI
    Offline

    DR_KASLI Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    hardline tablet :)
     
  6. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    545
    Beğenileri:
    278
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok ilginç. Ben ilk karnitimi aldığımda direk 3300 mg olandan başlamıştım.Hiç sorun yaşamadım.Karnitinin ciddi yan etkisi yoktur.Hatta kalp krizine karşı doktorlar hastalarına verirler
     
    DR_KASLI bunu beğendi.
  7. DR_KASLI
    Offline

    DR_KASLI Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kişiden kişiye değişiyor galiba bir arkadaşımda da göz kararması yapmış
     
  8. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    bu karnitinin kendi yan etkisi değil, dolaylı yoldan yan etkisi. beslenmene bağlı olarak şeker veya tansiyon dengesizliği gibi gözüküyor bu anlattıkların.
     
    DR_KASLI bunu beğendi.
  9. DR_KASLI
    Offline

    DR_KASLI Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Şeker deilde tansiyon olabilir çünkü genelde bacak gününde oluyor bu saydıklarım bacağıda baya ağır çalışırım peki ne yapmak gerek bunun önüne geçmek için?
     

Sayfayı Paylaş