Lütfen Yardım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve GyfitnessP tarafından 13 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. GyfitnessP
    Offline

    GyfitnessP Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Merhaba arkadaslar. Size öncelikle spor geçmişimden bahsetmek istiyorum. Lise yıllarında gayet tombul bir cocuktum ve zamanında şoık diyet ile 4 ayda 40 kg verdim. Daha sonra bilindiği üzere bu 40 kg yu 1 yıl içersinde geri aldım.

    Daha sonra fitness e basladım. (Yasım 21 iken) 120 kg'dan 88 kg ya indim. Cardio+hafif ağırlık calısması ile. Toplam 1 yılda. 1 yıl da hacim alma calıstım. Kilom 105 e ulastı.(çok sıkı ağırlık antrenmanı diyet ve supplement desteği ile) Ancak bildiğiniz bulk gibi kas+yağlı bir görünüm. Tam definisyona hazırlanırken ciddi psikiyatrik hastalıklarım baş gösterdi ve değil spora hayata tamamen küstüm. Ve o kadar dikkat ettiğim diyetimi sporumu bir kenara atıp , önüme ne geliyorsa yedim içtim ve tam 137 kg oldum. Cok yağlı ancak altında kas olan bir görünümdeyim.(İnsanlar hep senin etin cok sert su yağları eritsen altta kas oldugu o kadar belli ki derdi )
    Psikiyatrik tedavim bitti hayata geri döndüm. Hemen spor salonuna koştum. 1 temmuzda basladım tekrar diyet ve spora. Ve 1 agustosta tartı 130 kg yu gösterdi. Dr uma neden bu kadar hızlı verdiğimi sorunca en azından 3 kg sunun kullandıgım ilaçlardan kaynaklanan ödemler oldugunu belirtti.


    Ancak su an yaklasık 2 haftadır hala 130 kg yu görüyorum ve motivasyonum düşüyor. Önceden de biliyordum diyet bazen plato (durulma) dönemine giriyor ancak acaba nerede yanlıs yaptıgıma dair yorumlarınızı bekliyorum. Ben bu site ile tanısıp zamanında 120 den 88 kg ya cok saglıklı bir sekilde inmiştim. Hatta benimde bir gün before after'ım olacak diye hayaller kuruyordum ki hastalıgma yenildim.


    Bu arada yasım:24
    Boy:191
    Kilo:130

    Antrenman: Haftada 5 gün.
    2 günü 50 dk cardio ( 30 dk yavas tempo kosu,20 dk bisiklet)
    3 gün ağırlık antrenmanı ( Göğüs-Biceps, Sırt-Triceps, Bacak-Omuz)

    Diyetim. Low carb high pro
    Sabah: 5 yumurta beyazı+5 kasık yulaf ezmesi+light süt ile beraber
    Ara öğün:1 adet yeşil elma+50-100 gr arası ton balıgı
    Öğlen:200 gr tavuk göğsü +5 kasık esmer pirinc lapası+salata
    Ara öğün: 1 adet whey +4-5 adet çiğ badem
    Spordan önce: L carnitin+taurin
    Spor sonrası: 1 adet Whey (18.00 gibi)
    Aksam: 200 gr hindi +bol salata(19.30 gibi)
    Kullandıgım Whey: Hardline 'ın whey'i. Zamanında optimum kullanmıştım ve Hardline'de içersinde Kreatin oldugunu öğrendim. Acaba vucudum su mu tutuyor? Cunku ağırlıkları sanki eski halimmiş gibi ağır giriyorum. (Girmeye calısıyorum :) )


    KH cok düşük gelmişti gözüme. Ama simdi 130 da sabit kalınca neden oldugunu cok merak ediyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var. Tekrar hayata dönmek , tekrar fotoğraflar cekilmek , tekrar sosyalleşmek istiyorum. İlk kez konu acıyorum eğer yanlıs bir yere açtıysam hepinizden özür dilerim.
     
  2. HushMoney
    Offline

    HushMoney Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    1.5 saat günde yürüyüş şart.

    4-5 ay da böylecelikle 27 kilo verdim sadece yürüyüş ve 2000 kalori ihtiyacım varsa 500 azını alıp günü tamamlamaya çalıştım inşallah yardımcı olabildik.
     
  3. GyfitnessP
    Offline

    GyfitnessP Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Teşekkürler fakat diyetim zaten 2000 kcal altı ben 130 kg yum ortalama 3000 kcal diyor :( Motivasyonum düştü hala aynı kilodayım.
     

Sayfayı Paylaş