Lütfen acil yardım edin...

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Spormanyagi tarafından 2 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Spormanyagi
    Offline

    Spormanyagi Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhabalar saygı değer bodyforumtr üyeleri :) soracağım sorular şunlar;

    1-) Ben öğrenciyim ve açıkcası pek fazla bir gelirim veya param yok o yüzden sabah light süt ile beraber 4 çiğ yumurta hüpletsem ve spordan önce bir 4 daha hüpletsem işe yarar mı?

    2-) Gittiğim yerde spor salonu var -tırttan bir şey- ama ne yazık ki hoca denilen bir şey yok öyle boş boş duruyor aletler var o kadar. Bende de bir arkadaşımdan elde ettiğim bir program var bu programın setlerini bana şöyle açıkladı; her set ağırlık arttır ama tekrardan düş bu şekilde daha verim alırsın dedi. sizce bu işe yarar mı? He bir de saygı değer üyeler , mesela ilk 3 gün göğüs - ön kol. diğğer üç gün de karın - omuz , diğer üç de de sırt - arka kol. -bacak neden yapmıyorsun diye sormayın dizlerimde sıkıntı var :(- sonra da 1 gün aralıklarla devam et dedi yani toplam haftada 3 gün çalışacaksın dedi. sizce doğru mu?

    3-) boyum 1-76 kilom 78 bana kilomun fena olmadığını direkt olarak sadece 5 dakika ısınma amaçlı bisiklet veya koşu bandında koşmamı ve sonra ağırlığa girmemi söyledi sizce bu doğru mu?

    Şimdiden o güzel cevaplarınız için teşekkür eder o güzel gözlerinizi yorduğum için özür dilerim. Sağolun var olun...
     
  2. Devon
    Offline

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    1- 4 beyaz 3 sarı light süt iç sütü pekmez ve tahini karıştırarak iç 5 tl pekmez ve tahin toplasan oda sana 1 ay yeter yanında tam tahıllı ekmeğe fındık ezmeside sürebilirsin ben genelde böyle yapıyorum sabahları erkenden derslerim olduğu için.
    2- Eğer daha önce spor yapmamış isen ilk 1 ay full body çalışmalısın http://www.bodyforumtr.com/threads/body-buildinge-yeni-başlayanlar-için-1-ve-2-ay-programı.12393/ bu programı uygulaman doğru olur tabi kendine göre sakatlık durumuna göre ayarlama yaparsın.
    3- 5-10 dakika arası ısın daha sonrasında yapacağın harekete başlamadan düşük bir ağırlık olur 15-20 tekrar yaparsan hareket bölgesini ısındırıp kan pompalatırsın böylece sakatlık durumunu en aza indirirsin.
     

Sayfayı Paylaş