Kuvvet var Kondisyon Yok

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve diesel. tarafından 3 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. diesel.
    Offline

    diesel. Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Budapeste
    Merhaba arkadaşlar malumunuz motivasyon ve kondisyon bir çoğumuzun başbelası şöyle ki kaldırabileceğim ağırlığın aşağısında dahi girsem tekrarlar yorgunluk ve nefes darlığı nedeniyle tekrarları düzenli yapamıyorum fakat kuvvet anlamında ciddi ağırlıklara çıkıyorum düzensiz tekrarlar yaparak ve set arasında çok fazla dinleniyorum.

    Soruma gelirsek düzenli tekrar ve kuvveti rasyonel anlamda kullanmak için önerileriniz nelerdir ?

    Antrenman sistemim haftanın üç günü belirli bölgelere ayırıp o bölgelere yoğunlaşmak.Mesala bugün sadece göğüs ön kol çalıştım,üst ve alt göğüs press ve kapatma,kol için hammer ve düz bar kaldırma.Önce boş barda tekrar sonra ilk sette kaldırabileceğim maksimum ağırlığı kaldırıyorum sonraki setlerde ağırlığı düşürerek devam ediyorum.

    Nasıl ne zaman neler yemeliyim,yada antrenmandan önce kardiomu yapmalıyım bir yolu yokmudur verimli antrenmanın bir başka değişle kuvveti en verimli şekilde değerlendirmeliyim ? Creatine mi başlasam ?
     
  2. FtgO
    Offline

    FtgO Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Birkaç diyet kitabı alıp okumanız çok iyi olur. Karatay diyeti, dukan diyeti, taş devri diyeti vb.

    Kardiyo antrenmandan sonra daha iyi olur...

    Kreatin yerine pre-workout kullanabilirsiniz.
     
  3. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.246
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    V.g. idmanları kardiovasküler sistemi aşırı derecede zorlayacak türden idmanlar değildir. Yani kişiyi koşu gibi nefes nefese bırakacak bir durum söz konusu değil.

    Büyük ihtimalle, nefes kontrolünü iyi yapamıyorsun. linki okumanı şiddetle tavsiye ederim. Nefes kontrolü hangi spora başlanılacak olunursa olunsun ilk öğrenilmesi gereken şeylerin başında gelir.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/antreman-yaparken-nefes-nas-l-t11800.html
     

Sayfayı Paylaş