kurdeşen

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve cenkselcuk tarafından 19 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cenkselcuk
    Offline

    cenkselcuk Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar.. spora baslayalı 3 ay oldu.amino asit olarak universal 3001 kullanmaya başladım.gunde toplamda 6 adet alıyordum. bir haftanın sonunda kurdeşen döktüm. sırtım kabardı heryerim kaşınmaya başladı.doktora gittim kurdeşen olduğunu söyledi. acaba amino asitten mi kaynaklaniyor bu durum yoksa fazla aldığımdan mı kaynaklıdır ? bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim
     
  2. iris
    Offline

    iris Üye

    Katılım:
    17 Mart 2010
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İzmir
    vücuda alınan fazla protein zaman zaman vucüt ısısını artırdığı için kurdeşen dökümünde neden olabilir.
     
  3. cenkselcuk
    Offline

    cenkselcuk Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı zamanda prolab n-large gainer kullaniyorum sabahları 5 yumurta beyazı gun icerisindede gereğinden fazla proteine ağırlık veriyorum.sanırım abarttım bitakım şeyleri.amino asidin sayısını azaltsam iyi oalcak gibi sanki
     

Sayfayı Paylaş