Kum torbası konusunda

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve enes74 tarafından 28 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. enes74
    Offline

    enes74 Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Kum torbası almaya karar verdim fakat bi kum torbası kullanılışlı olması açısından ortalama kaç kg olmalıdır

    Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. ksk132
    Offline

    ksk132 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    80-90 kg olması iyi bence fakat eldivensiz kullanmassan iyi olur ve mutlaka bir ön ısınma yap...
     
  3. 4Bodymuscle
    Offline

    4Bodymuscle Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Bilinçsizce kullanılan kum torbası sakatlar... Eğer herhangi bir dövüş sanatına gitmiyorsan kum torbasını önermiyorum.
     
  4. Efe06
    Offline

    Efe06 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    ben bizzat eve kum torbası aldım duvara ascak bir yerim olmadıgı için sürüklenebilir yani taşınabilirlerden aldım ama sana önerim para yönünden sıkıntın yoksa profesyonellerden al çünkü benimki o kadar hafifki yani içinde sünger var tek vurdugumun hepsi boşa gidiyor o yüzden şuan evde süs olarak bi köşede duruyo kullanamıyorumda :D
     
  5. jackal53
    Offline

    jackal53 Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    İstanbuldaysan emınonunde do smai var oraya gıdıp bı bak (fıyatları uygun ama sen pazarlıgını yap ındırım yapıyorlar kıckboks malzemelerımı ordan alıyordum )..


    dıkkat et sakatlık yasayabılırsın

    daha once kum torbası dovemedıysen hıc alma derım
     
  6. enes74
    Offline

    enes74 Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 10:37 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 10:35 ----------

    bende aslında taşınabilirden alıcaktım fakat sonra asıcak yer buldum 250 300 tl civarlık kum torbası işimi görür mü sizce.
     
  7. jackal53
    Offline

    jackal53 Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    oyuncak gıbı olanlardan alıcaksan ısıne yaramaz
     
  8. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    bende alıcaktım dün vazgeçtim hazır konu varken yazayım ben adidasın gördüm 300 tl üstüydü vurdumu vaya ileri gitmez demi o gerçi vuruş gücüme bağlı ama fazla oynamaz heralde demi bende kum torbasına vurmadım hiç ama punching ball var ona vuruyorum zevklide oluyor nasıl bir ürün önerirsiniz boks eldiveni almak şartmı birde gerçi izlediğim videolarda prof boksörler hep kum torbasınla vuruyolar benim düşüncem şöyle ama eldivensiz vurunca daha fazla acır diye düşündüm ama adamlar senelerdir o işi yapıyorlar vardır bir bildikleri diye eldivende alcam bana nasıl bişeyler önerirsiniz
     
  9. 4Bodymuscle
    Offline

    4Bodymuscle Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Bilek bandajları var 5 lira civarında bileğini sabit tutuyor. Sakatlanmanı önler.
     
  10. rampage
    Offline

    rampage Üye

    Katılım:
    27 Mart 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    kum torbasına bandajsız ve eldivensiz çalışılmaz
     
  11. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    peki şu ürün işimi görür mü
    http://www.voitbayi.com/Adidas-Pu-Kum-Torbasi-II-Boks-Aksesuar/Ozellik?PID=365
    tek çalışacağım için bodruma asıcam torbayı tutan biri olmıcak vurdumu çok ileri geri yapmaz demi bu ? birde tecrübeli arkadaşlarımız vardır kum torbasında ne kadar süre çalışılmalı ?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 07:53 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 07:43 ----------

    birde bilek bandajları almayıp boks eldiveni alsam olur mu bandaj bağlamadım ve vakit alabilir
     
  12. enes74
    Offline

    enes74 Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18

    Benimde gözüm ona çarptı kardeşim aynı sitede ben alırsam onu almayı düşünüyorum ama fazla ileri geri yapmaz inşallah
     
  13. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah ileri geri yapmaz ama almadan önce bilgi alsak daha iyi olur ileri geri yapcaksa 40 -50 tl lik kum torbası alsak gene aynı işi görür
     
  14. Efe06
    Offline

    Efe06 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    yani dediğim gibi arkadaşım geç cevap verdim biraz kusura bakma ama profesyoneller var tüm gücünle bile vursan bileğin kırılıcak gibi oluyo onlardan alıcaksan eger ve ben bunu yapıcam diyosan bide bilek destekli bi eldiven al veya boks eldiveni al ve çalış çalışabildiğin kadar kolların bitene kadar vur hemn dayanıklılık hemde patlayıcı kuvvet kazanırsın ;)
     
  15. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Kum torbası yanında bandaj ve boks eldiveni alman gerekmekte.Tabi ısınmayı da unutmaman lazım. Yumruk atmayı bilmezsen sakatlık geçirebilirsin. Everlast markasını öneririm. Şahsen kendim boks eldivenim olsun bandajım olsun everlast. Bende yeni taşındığım eve kum torbası alacağım ve yine everlast olacak
     
  16. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    bana link verip neler almam gerekenleri gösterirmisiniz ?
     
  17. Efe06
    Offline

    Efe06 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    ya kardeşim gidiceksin bi magzaya işte intersports olur başka büyük spor magzaları olur orada adam figürü şeklinde olanlar bile var prosefyonellerde ama adam figürlü olan taşımalı olur diğerlirinide işte bi soruver artık vurdum mu hangisi yerinden oynamaz diye
     

Sayfayı Paylaş